اولین مصاحبه وزیر ارتباطات پس از بازگشت از روسیه

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه نمایشگاه هم‌افزایی برای مدیریت ایران 1401 در خصوص توافقات انجام شده در سفر روسیه صحبت کرد.

زارع‌پور در جمع خبرنگاران در خصوص دستاوردهای سفر روسیه گفت: یکی از برنامه‌های ما این است که محصولات ایرانی که محصولات باکیفیتی هم هستند در کشورهای دیگر عرضه کنیم. در سفر روسیه این اتفاق افتاده و حدود 30 شرکت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری محصولات خود را عرضه کردند. البته پیش از سفر مذاکراتی صورت گرفته بود.

وی ادامه داد: در این سفر با انعقاد تفاهم‌نامه‌های متعدد برای عرضه محصولات حوزه سخت‌افزار مانند سوئیچ، تجهیزات شبکه و توانمندی‌های حوزه نرم افزار انجام شد که البته این مسیر همچنان ادامه دارد.

وزیر ارتباطات در خصوص عرصه محصولات فناوری به دیگر کشورها گفت: ما با تمام کشورهایی که بتوانیم در این حوزه همکاری داشته باشیم، وارد مذاکره می‌شویم، محصولات ما به قدری با کیفیت هستند که همگی در شبکه ارتباطی خودمان کار می‌کند و قابلیت این را دارد که به کشورهای دیگر عرضه شود.

وی درباره حواشی پیش آمده در سفر روسیه، تصریح کرد: مایه افتخار است که محصولات ایرانی به قدری باکیفیت هستند که شرکت‌های روسی که در حوزه فناوری رتبه بالای دارند نیز برای استفاده از محصولات ما قرارداد بستند و شرکت‌ها از آن‌ها پیش پرداخت دریافت کردند. اما متاسفانه برخی این دستاوردها را ندیدند و به حواشی پرداختند.

 

1 در مورد “اولین مصاحبه وزیر ارتباطات پس از بازگشت از روسیه”

  1. ما که به امید همین چیزها نشستیم
    ما نسل جوون داریم می‌سوزیم و می‌سازیم ولی من با این خبر یک ذره امید پیدا کردم
    در دنیای الان ارتباطات اینچینی بین کشورها خیلی مهمه
    روسیه میتونه تاثیر خوبی روی ما داشته باشه در این زمینه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH