تصاویر مربوط به طراحی هواوی میت 50 پرو منتشر شد

شایعات پیرامون گوشی‌های سری میت 50 هواوی از مدت‌ها قبل در گوشه و کنار اینترنت در حال انتشار هستند. آخرین تصاویر لو رفته نشان‌دهنده کیس مخصوص هندستی هستند که احتمالا با نام تجاری هواوی میت 50 پرو روانه بازار خواهد شد. این تصاویر طراحی دوربین پشتی گوشی را به معرض نمایش می‌گذارند.

موضوع جالب توجه اینکه هواوی برای اسمارت‌فون پرچم‌دار آینده خود بار دیگر از ماژول دوربین دایروی‌شکل روی پنل پشتی استفاده خواهد کرد. این ماژول از 4 حفره مدور و 2 حفره جهت استقرار فلاش LED و یک سنسور میزبانی می‌کند. امروز یک وبلاگ‌نویس با شناسه pengpengjunjia@ از طریق انتشار یک پست، تصویری از یک کیس دیگر مخصوص هواوی میت 50 پرو را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشت. این تصویر حفره‌های مربوط به دوربین پشتی و تقارن در این قسمت را به وضوح نمایش می‌دهد. این تصویر اساسا الگوی طراحی پیش‌تر اشاره شده را مورد تائید قرار می‌دهد.

تصویر کیس گوشی نشان می‌دهد که هواوی میت 50 پرو در مقایسه با مدل استاندارد میت 50 از بدنه‌ای با اندازه بزرگ‌تر و ضخامت نسبتا کمتر برخوردار خواهد بود. همچنین اندازه ماژول دوربین پشتی در هواوی میت 50 پرو کمی بزرگ‌تر است. موضوع جالب توجه اینکه چند روز قبل تصویری از یک کیس دیگر در فضای وب منتشر شد.

تصویر کیس هواوی میت 50 پرو از به‌کارگیری دوباره ماژول دوربین دیسکی‌شکل برای این اسمارت‌فون حکایت دارد

بر اساس گزارشات اخیر، سری هواوی میت 50 در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد. این هندست‌ها در حد فاصل روزهای 5 الی 9 سپتامبر (14 الی 18 شهریور ماه) به بازار چین وارد خواهند شد. بنابراین این گجت‌ها احتمالا با فاصله زمانی بسیار کم از سری آی‌فون‌ 14 اپل معرفی خواهند شد. بر اساس اطلاعات به‌دست آمده، غول کوپرتینویی در روز 13 سپتامبر (22 شهریور ماه) از مدل‌های جدید آی‌فون‌ رونمایی خواهد کرد.

سری هواوی میت 50 به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل HarmonyOS 3.0 روانه بازار خواهد شد. بعلاوه اطلاعات لو رفته نشان می‌دهند که این هندست‌ها در مقایسه با سری هواوی P50 از توان پردازشی بالاتری برخوردار خواهند بود. با این‌حال میت 50 کماکان یک اسمارت‌فون 4G به‌شمار رفته و این موضوع آن‌را در جایگاهی پایین‌تر نسبت به رقبا قرار خواهد داد. از سوی دیگر هواوی میت 50 پرو مجهز به یک نمایشگر ناچ‌دار همراه با سیستم تشخیص چهره خواهد بود.

همچنین بر اساس برخی شایعات، هواوی در صدد عرضه نسخه ویژه‌ای از میت 50 پرو موسوم به پورش دیزاین است. با وجود قطع همکاری میان شرکت‌های لایکا و هواوی به‌نظر می‌رسد که کمپانی پورشه کماکان به همکاری خود با برند چینی ادامه خواهد داد. سری میت 50 احتمالا از نسخه 4G یکی از تراشه‌های سری اسنپ‌دراگون 8 استفاده خواهد کرد. با این‌حال عرضه ورژن دیگری از این هندست‌ها با تراشه Dimensity 9000 شرکت مدیاتک نیز چندان مایه تعجب نخواهد بود.

متاسفانه همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد؛ برای عرضه یک اسمارت‌فون پرچم‌دار هواوی با قابلیت اتصال 5G هنوز هیچ امیدی وجود ندارد. نخستین نمونه‌های تولید شده از سری میت 50 احتمالا تنها در بازار چین عرضه خواهند شد؛ اما این گجت‌ها احتمالا در اواخر سال جاری میلادی به‌صورت محدود در بازارهای جهانی نیز قابل دسترس خواهند بود.

هواوی به تلاش‌ها برای غلبه بر محدودیت‌های اعمال شده علیه خود ادامه می‌دهد؛ اما این برند چینی ناگزیر جایگاه برتر خود در بازار را از دست داده است. در حال حاضر حتی برند فرعی پیشین هواوی موسوم به آنر نیز عملکرد بهتری را در بازار ارائه نموده‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH