سری میت 50 هواوی با ورژن 4G تراشه اسنپ‌دراگون 888 در راه است

چنان‌چه اطلاعات پیش‌تر لو رفته پیرامون سری هواوی میت 50 واقعیت داشته باشند؛ در این‌صورت انتظار می‌رود که این هندست‌ها طی ماه آینده به‌طور رسمی معرفی شوند. بر اساس آخرین شایعات منتشر شده انتظار می‌رود که هواوی میت 50 پرو از تراشه معرفی نشده کایرین 9000S بهره‌برداری نماید؛ در حالی‌که مدل معمولی هواوی میت 50 از نسخه 4G تراشه اسنپ‌دراگون 888 کوالکام با اتصال LTE استفاده خواهد کرد.

اخیرا یک کاربر با شناسه TechyPreacher فهرست مشخصات سری میت 50 را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده است. بر این اساس هواوی میت 50 مجهز به یک نمایشگر اولد ساخت شرکت BOE با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و طول قطر حداکثر 6.38 اینچی خواهد بود. همچنین این پنل از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی خواهد کرد.

به‌نظر می‌رسد که سری میت شامل برترین اسمارت‌فون‌های تولید شده توسط هواوی است و در همین راستا مدل استاندارد میت 50 مجهز به پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی روی پنل پشتی خود خواهد بود. بر اساس اطلاعات مندرج در فهرست، این اسمارت‌فون مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. از جنبه نرم‌افزاری نیز شاهد به‌کارگیری آخرین نسخه از سیستم‌عامل HarmonyOS 3 خواهیم بود.

برخی شایعات دیگر ادعا می‌کنند که هواوی از واحد تصویر خود موسوم به X Mage نیز رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود که این واحد در زمینه انتقال دانش مربوط به کلیه قابلیت‌های عکاسی جایگزین شرکت لایکا شود. کمپانی چینی در رابطه با عرضه نهایی سری میت 50 سکوت اختیار کرده است. همچنین اگرچه کلیه مشخصات فوق صرفا بر پایه حدس و گمان مطرح شده‌اند؛ اما اطلاعات اخیرا لو رفته نشان می‌دهند که این رویداد در آینده‌ای نزدیک برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH