سامسونگ گلکسی S23 اولترا با طراحی ظاهری مشابه مدل نسل قبلی عرضه خواهد شد

با توجه به معرفی تمامی اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار سامسونگ در سال 2022 اکنون انتشار شایعات پیرامون مدل‌های سال 2023 آغاز شده است. بر اساس پیش‌بینی‌ها سری گلکسی S23 نخستین خانواده پرچم‌دار غول کره‌ای طی سال آینده میلادی به‌شمار خواهد رفت. در حالی‌که تا آغاز سال 2023 کمتر از 4 ماه زمان باقی مانده است؛ اما تعجب‌آور نیست که شایعات مربوط به خانواده گلکسی S23 از هم‌اکنون در حال انتشار هستند.

آخرین اطلاعات لو رفته نشان می‌دهند که گلکسی S23 اولترا حداقل از نظر طراحی احتمالا کسالت‌بارترین به‌روزرسانی در میان پرچم‌داران سامسونگ قلمداد خواهد شد. به عبارت دیگر سامسونگ احتمالا در طراحی این اسمارت‌فون هیچ‌گونه تغییر قابل‌توجهی را اعمال نخواهد کرد.

سامسونگ گلکسی S23 اولترا از طراحی ظاهری تقریبا مشابه با گلکسی S22 اولترا برخوردار خواهد بود

بر اساس اعلام یک افشاگر توئیتری با نام Ice Universe، ابعاد گلکسی S23 اولترا در مقایسه با مدل نسل قبلی خود تقریبا هیچ تغییری نخواهد کرد. به بیان دقیق‌تر ابعاد این 2 هندست در حدی بسیار ناچیز معادل 0.1 الی 0.2 میلی‌متر با یکدیگر تفاوت خواهند داشت. همچنین بر اساس شایعات، گلکسی S23 اولترا از یک نمایشگر 6.8 اینچی با رزولوشن 3088×1440 پیکسل، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و بدنه‌ای با ضخامت 8.9 میلی‌متر بهره خواهد برد.

عدم تغییر طراحی در گلکسی S23 اولترا چندان مایه تعجب نخواهد بود؛ چرا که گلکسی S22 اولترا پیش‌تر با مهم‌ترین تغییرات طراحی معرفی شد. گلکسی S22 اولترا در واقع صورت تجسم‌یافته سری گلکسی نوت محسوب می‌شود؛ چرا که از طراحی شاخص خانواده گلکسی نوت یعنی بدنه جعبه‌ای شکل و قلم S Pen بهره می‌گیرد. سامسونگ پیش‌تر تائید کرده که تمامی مدل‌های گلکسی S اولترا از این پس از همین قالب طراحی استفاده خواهند کرد.

از آنجا که طراحی سری گلکسی S اولترا در سال گذشته مورد بازنگری اساسی قرار گرفته است؛ لذا با اطمینان می‌توان اعلام کرد که گلکسی S23 اولترا از جنبه طراحی هیچ‌گونه تغییر چشمگیری را تجربه نخواهد کرد. با این‌حال مشخصات داخلی این اسمارت‌فون تا حدی دستخوش تغییر خواهند شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها گلکسی S23 اولترا مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 2 کوالکام و رابط کاربری One UI 5.1 خواهد بود. همچنین برخی شایعات از به‌کارگیری سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی در این اسمارت‌فون حکایت دارند. بعلاوه سامسونگ به منظور ارتقاء سرعت و دقت عملکرد اسکنر اثرانگشت گلکسی S23 اولترا احتمالا از یک مدل جدیدتر برای این هندست بهره‌برداری خواهد کرد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها سری گلکسی S23 سامسونگ تا پیش از فوریه سال آینده معرفی نخواهد شد. بنابراین برای هرگونه اظهارنظر قطعی پیرامون مشخصات و امکانات گلکسی S23 اولترا هنوز خیلی زود است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH