آپدیت One UI 4.1.1 برای گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ منتشر شد

سامسونگ انتشار آپدیت One UI 4.1.1 برای اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S22 را آغاز کرد. این آپدیت هم‌اکنون برای ورژن‌های آنلاک شده گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا در ایالات‌متحده منتشر شده است.

آپدیت One UI 4.1.1 برای سری گلکسی S22 مجهز به فیرم‌ور با شماره ورژن S90xUSQU2AVHB است. این آپدیت به کاربران امکان می‌دهد تا نام فایل‌های به اشتراک گذاشته شده را تغییر دهند. بدین منظور کافیست به قسمت اشتراک‌گذاری مراجعه نموده و پس از انتخاب فایل جهت ارسال یا دریافت، روی منوی 3 نقطه‌ای کلیک کرده و سپس گزینه Change Name را انتخاب کنید.

همچنین سامسونگ عملکرد مشخصه Smart View برای گوشی‌های سری گلکسی S22 را بهبود بخشیده است. مشخصه multi-view در ابزار Smart View اکنون چندین گزینه مختلف از جمله فول اسکرین و تصویر در تصویر را برای کاربران نمایش می‌دهد. آپدیت One UI 4.1.1 برای سری گلکسی S22 سامسونگ کماکان بر پایه اندروید 12 بوده و از اندروید 12L استفاده نمی‌کند. سامسونگ پیش‌تر به‌روزرسانی One UI 4.1.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12L را برای اسمارت‌فون‌های سری گلکسی زد فولد و تبلت‌های سری گلکسی تب خود منتشر نموده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH