شیائومی Civi 2 گواهینامه CMIIT را دریافت کرد

کمپانی شیائومی در سال 2021 از سری جدید اسمارت‌فون‌های خود موسوم به Xiaomi Civi با تمرکز بر مخاطبان زن رونمایی کرد. شیائومی Civi 1S آخرین عضو از این خانواده به‌شمار رفته و در ماه آوریل امسال به‌عنوان مدل ارتقایافته شیائومی Civi روانه بازار شد. این هندست به‌همراه یک تراشه پیشرفته‌تر و یک گزینه رنگی جدید در دسترس مشتریان قرار گرفت.

بر اساس یک گزارش جدید، اکنون غول فناوری چینی روی توسعه نسل جدید این هندست‌ها موسوم به Xiaomi Civi 2 کار می‌کند. این اسمارت‌فون طی روز گذشته موفق به دریافت گواهینامه CMIIT شد؛ پدیده‌ای که از عرضه قریب‌الوقوع آن حکایت دارد. یک افشاگر مشهور با نام Mukul Sharma موفق به مشاهده شیائومی Civi 2 در وبسایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (CMIIT) شده است. این اسمارت‌فون با شماره مدل 2209129SC در فهرست موجود روی وبسایت مذکور رویت شده است.

همچنین این فهرست دربردارنده اطلاعاتی واضح در خصوص مدل جدید سری Civi است. بر این اساس شیائومی Civi 2 از اتصال 5G و قابلیت دریافت 2 سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. همچنین این دستگاه سیستم‌عامل اندروید را اجرا خواهد کرد (شیائومی احتمالا برای این گجت از سیستم‌عامل اندروید 12 و پوسته سفارشی خود موسوم به MIUI استفاده خواهد کرد).

بر اساس شایعات، شیائومی Civi 2 مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 7 نسل 1 کوالکام خواهد بود. برای مقایسه جالب است بدانید که اسمارت‌فون‌های شیائومی Civi 1 و شیائومی Civi 1S به‌ترتیب مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 778G و اسنپ‌دراگون +778G هستند. بعلاوه بر اساس شنیده‌ها شیائومی Civi 2 مجهز به یک نمایشگر اولد 120 هرتزی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و پشتیبانی از استاندارد دالبی ویژن خواهد بود.

شیائومی Civi 1S

این هندست احتمالا همانند مدل‌های پیشین خانواده Civi از یک پنل آمولد خمیده بهره خواهد برد. این پنل احتمالا از اسکنر اثرانگشت یکپارچه جهت احراز هویت بیومتریکی کاربران میزبانی می‌کند. جزئیات مربوط به پیکره‌بندی دوربین این اسمارت‌فون هنوز اعلام نشده است؛ اما انتظار می‌رود که شیائومی Civi 2 با سیستم دوربین قدرتمند روانه بازار شود.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که شیائومی Civi 1S مجهز به پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی با قابلیت OIS، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی با سنسور IMX355 سونی و یک ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی است. در پنل جلویی هندست نیز شاهد به‌کارگیری دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با سنسور IMX616 سونی، قابلیت فوکوس خودکار و فلاش دوگانه هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH