ارز دیجیتال ملکه انگلیس

پای ملکه انگلیس نیز به ارز دیجیتال کشیده شد!

بخش‌های مختلف ارز دیجیتال نسبت به خبر درگذشت ملکه انگلیس واکنش نشان دادند. با آی‌تی‌رسان در جزئیات این خبر همراه باشید.

برخی فعالان ارز دیجیتال پس از درگذشت ملکه الیزابت دوم، زمان را تلف نکرده‌اند و بازار کریپتو را با بیش از 40 میم-توکن جدید مرتبط با ملکه و صدها توکن غیرقابل تعویض جدید (NFT) در همین راستا پر کرده‌اند.

لیست بلندبالایی از توکن‌های جدید با نام‌های بد سلیقه‌ای مانند Queen Elizabeth Inu, Save the Queen, Queen, QueenDoge و London Bridge is Down and Rip Queen Elizabet در طول 24 ساعت گذشته در صرافی‌های غیرمتمرکز زنجیره هوشمند BNB و اتریوم ساخته شده‌اند.

بر اساس داده‌های Dex Screener، توکن ملکه الیزابت اینو در PancakeSwap مبتنی بر BSC از آن زمان، بیشترین افزایش ارزش قیمت را در 24 ساعت گذشته داشته و با پرش چشمگیر 28,506 درصدی به 0.00008000 دلار در زمان نگارش این مطلب رسیده است.


با این حال، حجم معاملات 24 ساعته آن برابر با 391,000 دلار است که در مقایسه با توکن الیزابت، که در کمتر از 12 ساعت، 2.7 میلیون دلار حجم معاملات داشته، کمتر است. این ارز نیز دارای یک پرش 8,442 درصدی بود که آن را به 0.059931 دلار رساند.

شایان ذکر است که ملکه الیزابت اینو و الیزابت فقط 17,000 دلار و 204,000 دلار نقدینگی در پشت خود دارند که نشان‌دهنده فقدان پشتوانه جدی و پتانسیل برای سود و ضرر بزرگ کوتاه مدت است، همانند توکن بدنام Squid Games که در اکتبر سال گذشته، به کل از کار افتاد و از بین رفت.

در بازار ان‌اف‌تی OpenSea نیز، پروژه RIP Queen Elizabeth تنها چند ساعت پس از درگذشت ملکه، منتشر شد!

520 عدد NFT در این مجموعه وجود دارد که هر توکن دارای بازخوانی‌های هنری ملکه با کمی حس و حال شوم‌مانند است. به نظر می‌رسد که کلکسیونرها هنوز به این پروژه هجوم نیاورده‌اند، زیرا این پروژه تنها به 0.06 اتر (ETH) حجم فروش، به ارزش تقریباً 101 دلار رسیده است.

این مطلب را نیز بخوانید: معرفی برترین پروژه‌های NFT

تعداد NFT موجود در این مجموعه نشان می‌دهد که خالق پروژه، طرح‌ها را آماده داشته و تنها منتظر لحظه مناسب برای راه‌اندازی مجموعه بوده است.

ارز دیجیتال ملکه انگلیس
ملکه الیزابت دوم در سن 96 سالگی درگذشت و طولانی‌ترین پادشاه یک کشور مستقل با 70 سال و 214 روز ریاست در انگلستان بود. او حمایت شدیدی از شهروندان انگلیسی نیز دریافت کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH