گوکل ادغام اتریوم

گوگل با یک ویژگی جدید، حمایت خود را از ادغام اتریوم نشان داد

گوگل چند روز قبل از فرآیند ادغام اتریوم با یک تغییر ساده در نتایج جست‌و‌جو مرورگرش، حمایت خود را نشان داد. این ویژگی جدید تنها چند روز قبل از ادغام اتریوم که مدت‌ها در انتظار آن بودیم، اضافه شده است.

به عنوان نشانه‌ای از حمایت از ادغام آینده اتریوم، غول فناوری گوگل، زمان باقی مانده تا ارتقا را با یک تایمر شمارش معکوس جدید مشخص می‌کند.

تایپ هرگونه “ادغام اتریوم” یا “ادغام” در موتور جستجوگر گوگل، شمارش معکوسی را که به زمان تخمینی باقی مانده تا ادغام بر اساس سختی فعلی، نرخ هش و دشواری ادغام اشاره دارد، نشان می‌دهد.

در کنار این تایمر، تصویر کارتونی از دو پاندا خوشحال است که با دست‌های دراز به سمت یکدیگر می‌دوند، که ظاهراً با نزدیک‌تر شدن تاریخ ادغام به یک‌دیگر نزدیک‌تر می‌شوند.

گوکل ادغام اتریوم
سام پادیلا، توسعه‌دهنده Google Cloud، در توئیتی در 9 سپتامبر گفت که این تایمر «یک سورپرایز کوچک» و راهی برای نشان دادن قدردانی آن‌ها از «کاری که سال‌ها در این زمینه انجام شده» است.

او گفت که این کار توسط تیم جستجو و آزمایشگاه‌های گوگل انجام شده است، اما خاطرنشان کرد که او به “راه‌اندازی” ایده و صحبت‌هایی که منجر به اجرای تایمر شد، کمک کرده است.

در همان پست، پادیلا توضیح داد که تایمر مستقیماً به بلاک چین متصل است و شمارش معکوس را در زمان واقعی به‌روزرسانی می‌کند و بیان می‌کند:

«داده‌های زیربنایی مستقیماً از طریق برخی از Nodeهایی که ما اجرا می‌کنیم از بلاک چین استخراج می‌شوند.»

او همچنین اشاره کرد که پانداها با نزدیک شدن به تاریخ ادغام نزدیک‌تر می‌شوند، اما افزود که: “شما این را از من نشنیدید!”

گوگل به طور فزاینده‌ای در حال وارد شدن در فضای کریپتو است و این شرکت یک تیم Web3 را تحت Google Cloud در 6 می نیز تاسیس کرد.

با این حال، توسعه دهندگان گوگل تنها کسانی نیستند که Merge را با علاقه تماشا می‌کنند.

داده‌های جستجوی اخیر گوگل نشان می‌دهد که جستجو برای عبارت «ادغام اتریوم» چندین بار در 30 روز گذشته امتیازی بالاتر از 50 ایجاد کرده و در 3 سپتامبر به اوج 100 رسیده است.


میزان جست‌وجو برای عبارت «ادغام اتریوم» چندین بار در 30 روز گذشته امتیازی بالاتر از 50 ایجاد کرده و در 3 سپتامبر به اوج 100 امتیاری رسیده است.
در همین حال، گزارش اخیر CoinGecko نشان داد که سنگاپور بیشترین علاقه مندی به ادغام اتریوم آتی را دارد و پس از آن سوئیس و کانادا، آلمان، ایالات متحده و هلند در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

رتبه‌بندی‌ها با تجزیه و تحلیل فراوانی ده عبارت جستجو، از جمله «ادغام اتریوم»، «ادغام ETH» و «اتریوم PoW» و سپس ترکیب آن‌ها برای رتبه‌بندی کلی تعیین شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH