نخستین تصویر احتمالی از آی‌فون‌ 16 پرو اپل با ناچ نقطه‌ای شکل منتشر شد

یک افشاگر مشهور چینی با نام Ice Universe تصویری احتمالی از آی‌فون 16 پرو اپل را منتشر نموده است. این تصویر با استفاده از یک ویرایشگر گرافیکی ایجاد شده است. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که آی‌فون 14 پرو از ناچ با طراحی جدید موسوم به جزیره دینامیکی (Dynamic Island) بهره می‌گیرد.

یک افشاگر مشهور دیگر با شناسه Digital Chat Station نیز پیش‌تر اعلام کرد که استفاده از الگوی جزیره دینامیکی به یک رویکرد جدید در صنعت اسمارت‌فون تبدیل خواهد شد. بنابراین این ایده در چند نسل آینده آی‌فون مورد بهره‌برداری قرار گرفته و به تدریج توسعه خواهد یافت. این دست‌اندرکار حوزه صنعت ادعا می‌کند که اندازه جزیره دینامیکی به‌صورت گام به گام و از یک نسل تا نسل دیگر کاهش خواهد یافت.

بنابراین Ice Universe معتقد است که اپل به تدریج به همان الگویی خواهد رسید که اکنون برای مدت چندین سال در دنیای گجت‌های اندرویدی مورد استفاده قرار گرفته است. بدین‌ترتیب در نهایت یک حفره دایروی‌شکل منفرد جهت استقرار دوربین روی نمایشگر هندست تعبیه خواهد شد. این حفره با رابط کاربری دستگاه ادغام شده و همانند جزیره دینامیکی عمل خواهد کرد. این طراحی جدید برای ناچ احتمالا نقطه دینامیکی (Dynamic Dot) نامگذاری خواهد شد.

فروش گوشی‌های آی‌فون 14 و آی‌فون 14 پرو اپل از روز جمعه پیش رو (16 سپتامبر/ 25 شهریور ماه) آغاز می‌شود. Ice Universe یکی از نخستین افرادی بود که پیرامون اسمارت‌فون‌های مجهز به نمایشگر آبشاری، نمایشگر ناچ‌دار آی‌فون X، طراحی جدید آی‌فون 14 و سنسور تصویربرداری 200 مگاپیکسلی سامسونگ صحبت کرد. وی در زمینه افشای اطلاعات مرتبط با واحد تحقیق و توسعه سامسونگ به‌عنوان یک منبع خبری قابل اعتماد شناخته شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH