گلکسی S23 دارای پایین‌ترین رزولوشن نمایشگر در میان مدل‌های پرچم‌دار خواهد بود

یک افشاگر مشهور چینی با شناسه Ice Universe اخیرا پیرامون روند جدیدی صحبت کرده که احتمالا در سال 2023 شاهد شکل‌گیری آن در بازار اسمارت‌فون خواهیم بود.

به گفته این افشاگر در سال 2023 استفاده از رزولوشن 1220p به یکی از رویکردهای جدید و کلیدی برای برندهای چینی تولیدکننده اسمارت‌فون تبدیل خواهد شد. این در حالیست که اسمارت‌فون‌های گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس سامسونگ کماکان از نمایشگرهایی با رزولوشن ارزان‌قیمت‌ 1080p بهره خواهند برد. بدین‌ترتیب هندست‌های مذکور احتمالا از پایین‌ترین رزولوشن نمایشگر در میان گوشی‌های پرچم‌دار سال 2023 جهان برخوردار خواهند بود.

وی افزود که Tae Moon Roh (TM Roh)؛ رئیس بخش موبایل سامسونگ از زمان به‌روی کار آمدن در سال 2020، اسمارت‌فون پرچم‌دار گلکسی S را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به یک هندست درجه 3 تبدیل نموده است. همچنین Ice Universe خاطرنشان کرد که گلکسی S23 اولترا مجهز به یک سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی با فرمت اپتیکی 1/1.3 اینچی خواهد بود. اندازه این سنسور در مقایسه با حسگر 48 مگاپیکسلی جدید به‌کارگیری شده در سری آی‌فون 14 پرو اندکی بزرگ‌تر خواهد بود.

پیش از این Ice Universe تصویری احتمالی از آی‌فون‌ 16 پرو اپل را منتشر کرد. این تصویر با استفاده از یک ویرایشگر گرافیکی ایجاد شده بود. این افشاگر نخستین فردی بود که پیرامون روند جدید در صنعت اسمارت‌فون یعنی به‌کارگیری نمایشگرهای آبشاری به‌طور دقیق صحبت کرد. همچنین وی برای نخستین بار به طراحی نمایشگر ناچ‌دار آی‌فون‌ X، طراحی جدید سری آی‌فون‌ 14 و سنسور تصویربرداری 200 مگاپیکسلی شرکت سامسونگ اشاره کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH