گزارشات از تقاضای بسیار بالا برای سری آی‌فون 14 اپل حکایت دارند

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط موسسه Wedbush Securities میزان تقاضا برای گوشی‌های جدید آی‌فون 14، آی‌فون 14 پرو، آی‌فون 14 پلاس و آی‌فون 14 پرو مکس اپل بسیار زیاد بوده است. 2 تحلیل‌گر با نام Dan Ives و John Katsingris مدعی هستند که مشتریان برای خریداری آی‌فون‌های جدید صف می‌کشند. در همین راستا آنها خاطرنشان کردند که پیش‌بینی فروش 90 میلیون دستگاه اسمارت‌فون طی سال جاری میلادی کماکان به قوت خود باقی است.

این 2 تحلیل‌گر ادعا می‌کنند که تاریخ تحویل سفارشات مربوط به مدل‌های پرو تا اواسط ماه اکتبر الی اوایل ماه نوامبر به تعویق افتاده است و بروز تاخیر بیش‌تر در تحویل سفارشات نیز محتمل به‌نظر می‌رسد. به گفته Dan Ives میزان بالای تقاضا برای آی‌فون‌های جدید اپل از این واقعیت ناشی می‌شود که حدودا 240 میلیون نفر از 1 میلیارد کاربر آی‌فون در سراسر جهان بیش از 3.5 سال است که هندست‌های خود را به‌روزرسانی نکرده‌اند.

این موضوع به منزله سیگنال خوبی برای سرمایه‌گذاران و اپل است. اگرچه بیش‌ترین فروش اپل طی سالیان گذشته از محل خدمات و سرویس‌های این شرکت به‌دست آمده است؛ اما آی‌فون همچنان نقشی کلیدی را ایفا می‌‌کند. نظرسنجی موسسه FactSet از تحلیل‌گران نشان می‌دهد که درآمد اپل از محل فروش محصولات خود طی سال 2023 تقریبا برابر با 415.8 میلیارد دلار خواهد بود. بیش از 50 درصد این درآمد از محل فروش گوشی‌های موبایلی تامین خواهد شد.

بر اساس جدول زمانی اعلام شده، فروش آی‌فون 14 از روز جمعه پیش رو (16 سپتامبر- 25 شهریور ماه) آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH