مشخصات باتری سامسونگ گلکسی S23 پلاس اعلام شد

بر اساس اعلام یک منبع خبری، باتری اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی S23 پلاس با شماره مدل SM-S916B موفق به دریافت تائیدیه از آژانس رگولاتوری Safety Korea کره‌جنوبی شده است.

اطلاعات مندرج در این تائیدیه نشان می‌دهند که سامسونگ گلکسی S23 پلاس مجهز به یک باتری با شماره مدل EB-BS916ABY بوده و این باتری توسط شرکت Ningde تولید می‌شود. این تولیدکننده پیش‌تر باتری‌های مورد نیاز برای اسمارت‌فون‌های گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 را در اختیار سامسونگ قرار داده است.

نخستین تصاویر از باتری گلکسی S23 پلاس به قدری مات هستند که تعیین ظرفیت باتری پرچم‌دار جدید سامسونگ از روی آنها غیرممکن است. با این‌حال گزارشات پیشین نشان دادند که ظرفیت باتری گلکسی S23 پلاس تقریبا مشابه با مدل نسل قبلی یعنی گلکسی S22 پلاس خواهد بود. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که گلکسی S22 پلاس مجهز به یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی است.

بعلاوه گلکسی S23 پلاس احتمالا مجهز به یک نمایشگر تخت آمولد ساخت سامسونگ با نرخ نوسازی بالا و تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 2 کوالکام خواهد بود. بر اساس شایعات، سامسونگ گلکسی S23 پلاس در ماه فوریه 2023 معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH