سری پیکسل 7 گوگل با قیمت‌‌گذاری مشابه خانواده پیکسل 6 عرضه خواهد شد

بر اساس برنامه‌ریزی پیش‌تر اعلام شده قرار است شرکت گوگل ضمن برگزاری رویدادی در روز 6 اکتبر (13 مهر ماه) از اسمارت‌فون‌های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو رونمایی کند. با نزدیک شدن به موعد برگزاری این مراسم شاهد انتشار اطلاعات بیش‌تری پیرامون این 2 هندست از جانب غول جستجوگر یا منابع خبری مختلف هستیم.

روز گذشته نخستین رندر از نمای جلویی اسمارت‌فون پیکسل 7 پرو توسط گوگل در شبکه اجتماعی فیس‌بوک منتشر شد (تصویر زیر). بر این اساس به‌نظر می‌رسد که میزان انحنای نمایشگر در مقایسه با پیکسل 6 پرو به میزان چشمگیری کاهش یافته است. این تصویر نشان‌دهنده پنل پشتی پیکسل 7 پرو با رنگ‌آمیزی Hazel، دو عدد پیکسل واچ و یک جفت ایرباد پیکسل بادز پرو است.

کاربران در صورت تمایل به عضویت در گروه فیس‌بوکی Pixel Superfans بایستی به لیست انتظار ملحق شوند؛ چرا که در حال حاضر پذیرش درخواست‌های عضویت متوقف شده است. بعلاوه اطلاعات جدیدا لو رفته نشان می‌دهند که گوگل پیکسل 7 در زمان عرضه از قیمت‌گذاری مشابه با پیکسل 6 برخوردار خواهد بود. همچنین قیمت‌گذاری پیکسل 7 پرو نیز با مدل نسل قبلی آن یعنی پیکسل 6 پرو مطابقت خواهد داشت. این موضوع بدان معناست که مدل‌های کوچک‌تر و بزرگ‌تر سری پیکسل 7 همانند مدل‌های سال قبل به‌ترتیب با قیمت‌‌گذاری 599 و 899 دلاری روانه بازار خواهند شد.

“پیکسل 7 پرو با اسم رمز Cheetah، برچسب قیمتی 899 دلاری و 3 مدل رنگی مختلف با اسامی Obsidian، Hazel و Snow روانه بازار خواهد شد.” – Artem Russakovskii؛ 22 سپتامبر 2022

البته بایستی توجه داشت که قیمت‌های لو رفته برای هندست‌ها حتی در صورت اعتبار نیز صرفا مربوط به بازار ایالات‌متحده هستند. امسال اپل نیز قیمت آی‌فون‌های خود در ایالات‌متحده را تغییر نداد؛ اما در بازارهای سایر مناطق جهان شاهد افزایش قیمت هندست‌های اپل بودیم. بنابراین گوگل نیز احتمالا رویکرد مشابهی را دنبال خواهد کرد.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد؛ گوگل پیکسل 7 با مدل‌های رنگی ‌‌‌‌‌Snow، Obsidian و Lemongrass عرضه خواهد شد؛ در حالی‌که پیکسل 7 پرو با رنگ‌آمیزی‌های Snow، Obsidian و Hazel در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. به‌نظر می‌رسد که عبارات Snow و Obsidian در واقع بیانگر مدل‌های رنگی سفید و مشکی هستند.

همچنین اطلاعات اخیرا لو رفته نشان می‌دهند که مشتریان در صورت پیش‌خرید گوگل پیکسل 7 در فروشگاه Target یک عدد کارت هدیه 100 دلاری را دریافت خواهند کرد؛ در حالی‌که پیش‌سفارش پیکسل 7 پرو یک کارت هدیه 200 دلاری را به‌همراه خواهد داشت. پیش‌سفارش این هندست‌ها از همان روز برگزاری مراسم یعنی 13 مهر ماه آغاز خواهد شد. همچنین بر اساس شایعات پیشین انتظار می‌رود که فروش رسمی دستگاه‌های سری پیکسل 7 گوگل از روز 13 اکتبر (20 مهر ماه) آغاز شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH