سرفیس دئو 3 مایکروسافت با طراحی مشابه سامسونگ گلکسی زد فولد 4 در راه است

کمپانی مایکروسافت ظاهرا سرگرم کار روی مدل جانشین سرفیس دئو 2 است. این فرضیه با توجه به یک پتنت طراحی اخیرا لو رفته از محصول سرفیسی جدید مطرح شده است. دستگاه نمایش داده شده در سند پتنت احتمالا متعلق به سرفیس دئو 3 است. این گجت از طراحی جالبی برخوردار بوده و از نظر ظاهری به اسمارت‌فون تاشو جدید سامسونگ شباهت دارد.

بر اساس گزارش وبسایت WindowsLatest، غول فناوری آمریکایی احتمالا به‌دنبال عرضه مدل جدید سرفیس دئو 3 در سال 2023 است. در حال حاضر هنوز مشخص نیست که آیا مایکروسافت روی توسعه یک هندست با برند سرفیس کار می‌کند یا خیر. اما شایعات پیشین نشان می‌دهند که پتنت جدید به طراحی سرفیس دئو 3 اشاره دارد.

پتنت جدید مایکروسافت اخیرا در فضای وب کشف شده و اسناد ضمیمه شده به آن نشان‌دهنده طراحی یک دستگاه جدید هستند. بر اساس توضیحات رسمی، پتنت مورد اشاره تحت عنوان “دستگاه با نمایشگر تاشو” به ثبت رسیده است. این موضوع در تصاویر مربوط به پتنت نیز به وضوح به معرض نمایش گذاشته شده است. این پتنت در سال 2021 ثبت و در اوایل سال 2022 منتشر شد.

پتنت مذکور نشان‌دهنده یک گوشی تاشو با طراحی متفاوت نسبت به نخستین نسل سرفیس دئو است. نخستین ورژن سرفیس دئو مجهز به 2 نمایشگر مجزا است که از طریق یک لولا به یکدیگر متصل می‌شوند؛ اما این‌بار کمپانی سرگرم ساخت دستگاهی است که از یک نمایشگر با طراحی انعطاف‌پذیر استفاده می‌کند.

موضوع جالب توجه اینکه پتنت مایکروسافت نشان می‌دهد که نمایشگر دستگاه از قابلیت چرخش 0 تا 360 درجه‌‌ای برخوردار است. با توجه به تصاویر ضمیمه شده به پتنت می‌توان دریافت که این گجت تاشو در وضعیت باز شده به‌عنوان یک تبلت عمل نموده و در صورت تا شدن نمایشگر نقش یک اسمارت‌فون معمولی را ایفا خواهد کرد. به عبارت دیگر طراحی این محصول کاملا مشابه با سامسونگ گلکسی زد فولد 4 است. با این‌حال بایستی به‌خاطر داشت که دستگاه نمایش داده شده صرفا در حد یک پتنت به ثبت رسیده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH