ایتالیا مدرک افتخاری نوآوری را به تیم کوک اهدا کرد

تیم کوک؛ مدیرعامل اپل در ادامه تور اروپایی خود به ایتالیا رسیده و موفق به دریافت مدرک افتخاری کارشناسی ارشد برای نوآوری و مدیریت بین‌المللی شده است.

تیم کوک در ادامه تور اروپایی خود طی روز پنج‌شنبه 29 سپتامبر (7 مهر ماه) وارد ایتالیا شد و در آنجا مدرک افتخاری دانشگاه Federico II ناپل رای دریافت کرد.

تیم کوک در واکنش به این موضوع اعلام کرد: “تقدیر از من توسط موسسه‌ای با این تاریخ برجسته حقیقتا مایه افتخار من است. این موسسه برای مدت نزدیک به 800 سال در زمینه پرورش باهوش‌ترین ذهن‌های جوان ایتالیا فعالیت نموده است. این کشور اروپایی طی قرن‌ها شاهد پیشرفت‌هایی در بسیاری از حوزه‌های مهم بوده است. اکنون با اطمینان می‌توان اذعان کرد که دانشمندان، هنرمندان، ریاضیدانان و مهندسان ایتالیایی، بشریت را به سوی آینده‌ای روشن‌تر سوق داده‌اند. آنها بارها و بارها ثابت کرده‌اند که یک ایده عالی می‌تواند جهان را تغییر دهد. این همان نوآوری است که ما در اپل مشتاقانه به‌دنبال آن هستیم. امروز من معتقدم که نوآوری و خلاقیت هرگز تا این اندازه ضروری نبوده است.”

تیم کوک پس از بازدید از ایتالیا به تور اروپایی از پیش اعلام نشده خود ادامه می‌دهد. اپل برنامه این سفر را اعلام نکرده است؛ اما مدیرعامل کمپانی شخصا تصاویری از این تور را با مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارد. وی تور اروپایی خود را با سفر به بریتانیا و ملاقات با تیم فوتبال Ted Lasso و توسعه‌دهندگان واقعی برنامه جدید App Store Foundations آغاز نموده است. وی با حضور در آلمان در رویدادهای Oktoberfest شرکت کرد و از آزمایشگاه تست سیگنال سلولی اپل در شهر مونیخ نیز بازدید نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH