لامبورگینی اوروس اس 2023 S

لامبورگینی اوروس اس 2023؛ قدرت پرفورمانته با ظاهری متفاوت + گالری تصاویر

با لامبورگینی اوروس اس 2023 آشنا شوید و گالری عکس آن را ببینید؛ با قدری مشابه لامبورگینی پرفورمانته ولی ظاهری متفاوت.

لامبورگینی در ماه آگوست امسال، فیس‌لیفت جدید اوروس را با نمایش پرفورمانته 2023 معرفی کرد. عبارت «فیس‌لیفت» در خودروها به معنی یک مدل جدید با تغییرات بسیار کم نسبت به مدل قبلی است و اکثراً برای نسخه سال جدید یک مدل به کار می‌رود.

با وجود معرفی پرفورمانته جدید، به نظر می‌رسد جایگزین اصلی سوپر SUV محبوب لامبورگینی، یعنی اوروس، نسخه S سال 2023 آن باشد، نه پرفورمانته.

لامبورگینی اوروس اس 2023، همان موتور آپگرید شده V8 چهار لیتری با توربوی دوقلو را دارد که همان توان ترسناک 666 اسب بخار و 850 نیوتون‌متر (627 پوندفیت) را به ارمغان می‌آورد. البته در نظر داشته باشین که وزن آن نسبت به پرفورمانته کمی بیش‌تر است، پس مقداری کندتر خواهد بود.

طبق گفته‌های لامبورگینی، پرفورمانته در 3.3 ثانیه می‌توانست به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد، ولی اوروس S به 0.2 ثانیه زمان بیش‌تر برای پیمودن سرعت صفر تا صد کیلومتر بر ساعت نیاز دارد؛ البته حداکثر سراعت هر دو خودرو 305 کیلومتر بر ساعت است (190 مایل بر ساعت).

با پیمودن سرعت صفر تا 200 کیلومتر بر ساعت در 12.5 ثانیه، لامبورگینی اوروس S در برابر ماشین‌های شاسی‌بلند پر قدرت، اصلاً کم نمی‌آورد. از رقابت خود اوروس S با پرفورمانته لامبورگینی که بگذریم، این دو خودرو با شاسی‌بلند‌های بالارده قدرتمند، مثل فراری پورسانگ با موتور V12 هم رقابت می‌کنند. از دیگر رقبای این ماشین‌ها می‌توان به استون مارتین DBX اشاره کرد.

به اوروس S جذاب و قدرتمند برگردیم، این ماشین به قدری که بخواهید قابل شخصی‌سازی است، خریداران آن می‌توانند چرخ‌های 22 اینچی تیتانیوم مات یا ست 23 اینچی الماس و برنز اضافه کنند! سقف فیبر کربنی مات و اگزوز مشکی براق هم دیگر نمونه‌های قابل شخصی‌سازی این ماشین هستند.

پیش از آن‌که با گالری عکس اوروس اس 2023 برسیم، اگر طرفدار این غول بزرگ خودروسازی هستید، تیزر جدید لامبورگینی هوراکان استراتو را هم تماشا کنید.

تا به امروز هیچ صحبتی از نسخه هیبریدی این خودرو نشده است، ولی لامبورگینی قبلاً اعلام کرده بود که نسخه برقی تمام مدل‌های خود را تا سال 2024 تولید خواهد کرد. اکنون وقت تصاویر این شاسی‌بلند خوفناک رسیده است:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH