عکس لامبورگینی هوراکان استراتو

تیزر جدید لامبورگینی هوراکان استراتو را تماشا کنید

لامبورگینی هوراکان استراتو، ماشین آف‌رود (off-road) جدید، جذاب و قدرتمند لامبورگینی است.

در مقایسه با هوراکان‌های معمولی، مدل استراتو ارتفاع بیش‌تری دارد و بدنه آن جوری طراحی شده است که برای آف‌رود، یعنی خارج از جاده، مسیرها خاکی و شنی و شرایط سخت، مناسب‌تر باشد. در این مدل، دو چراغ مستطیلی رالی درست در جلوترین قسمت ماشین قرار دارند و باربند هم برای حمل وسایل، وجود دارد.

تا به حال عکسی از داخل استراتو منتشر نشده است و کسی از طراحی درونی آن با خبر نیست. مشخصات فنی و توان این ماشین هم همچنان نامشخص و سوال‌برانگیز هستند و مشخص نیست آیا لامبورگینی قصد دارد تغییراتی در موتور V10 برای قدرت بیش‌تر هوراکان استراتو ایجاد کند یا خیر. همان‌طور که گفتیم، هیچ مشخصات فنی خاصی از لامبورگینی هوراکان استراتو تاکنون به طور رسمی اعلام نشده؛ اما اگر طبق گمانه‌زنی‌ها و کانسپت‌ها پیش برویم، به نظر می‌رسد استراتو از توان 640 اسب بخار و دور موتور 8 هزار دور بر دقیقه بهره ببرد.

کانسپت استراتو برای اولین بار در سال 2019 صرفاً به عنوان یک طرح منتشر شد و خود لامبورگینی هم مطمئن نبود که قرار باشد این ماشین به چیزی فراتر از یک کانسپت تبدیل شود؛ اما در ماه جولای سال جاری لامبورگینی اعلام کرد که درحال ماجراجویی جدید و کار روی این ماشین است و تصاویر Spy از این خودرو نشان دادند که این مدل در مرحله پردازش و تولید قرار گرفته است. به نظر می‌رسد این خودرو قبل از پایان امسال به تولید برسد و از آن به طور رسمی رونمایی شود.

قبل از آن‌که به تیزر جدید استراتو برسیم، بیایید نگاهی به اولین تیزر این ماجراجویی جدید لامبورگینی، به نام «Beyond The Concrete» که یک ماه پیش منتشر شد، داشته باشیم:

این موضوع که لامبورگینی هوراکان استراتو، با این طراحی اسپورت و زیبا، یک آف‌رودر است، همه طرفداران این کمپانی را هیجان‌زده می‌کند.

به تازگی تیزر جدیدی از لامبورگینی هوراکان استراتو منتشر شده که مانور این ماشین در مسیرهای خاکی و شنی را نشان می‌دهد. این تیزر درواقع ادامه تیزر قبلی است و «Beyond The Concrete – Part 2» نام دارد. از تماشای آن لذت ببرید:

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH