تست بارداری اپل واچ

اپل واچ یا بیبی چک؟! داستان زنی که از اپل واچ متوجه حاملگی خود شد

اپل واچ دائماً در تلاش است تا دقت خود در کنترل کردن و نظارت بر سلامت کاربران خود را بالا ببرد و کاربردهای جدیدی از خود به مشتریان اپل ارائه دهد.

اپل واچ سری 8، سنسوری جدیدی دریافت کرد که می‌تواند دمای بدن شما را حتی زمانی که خواب هستید، اندازه‌گیری کند. همچنین قابلیت ردیابی چرخه در این ساعت‌های هوشمند جدید اپل وجود دارد که به برنامه‌ریزی‌های خانوادگی و تخمین زمان عادت ماهانه زنان کمک می‌کند.

اپل واچ به قدری قابلیت دارد که کارهایی انجام می‌دهد که حتی در تبلیغات آن هم ذکر نشده بودند؛ مثل اطلاع دادن به شما که حامله هستید و نمی‌دانید!

طی روزهای گذشته، یکی از کاربران ردیت داستانی جالب را به اشتراک گذاشت. طبق این داستان، اپل واچ این کاربر به او کمک کرده بود تا متوجه شود که حامله است. او گفت که در هنگام انجام ندادن فعالیت سنگین، تپلش قلب او حدود 57 تپش بر دقیقه بود، ولی این عدد در 15 روز گذشته به 72 بار در دقیقه رسیده بود و این موضوع را توسط اپل واچ خود فهمیده بود.

با توجه به آن‌که طبق گزارشات اپل واچ، او زندگی سالمی را ادامه می‌داد و به باشگاه می‌رفت، ورزش می‌کرد، رژیم غذایی مناسب داشت و به کووید یا سرماخوردگی هم دچار نشده بود، کنجکاو شد که چه موضوعی تپش قلب او را افزایش داده است.

پس از تحقیقات آنلاین مختلف، او به این نتیجه رسید که در دوره‌های ابتدایی بارداری، ممکن است تپش قلب افزایش پیدا کند؛ پس او یک تست حاملگی از خود گرفت که جواب آن مثبت شد.

این کابر این‌گونه نوشت: «قبل از این‌که من بدانم، ساعت من می‌دانست که من باردار هستم! اگر ساعتم را نمی‌بستم، هیچ‌وقت به سراغ تست نمی‌رفتم چرا که حتی به زمان عادت ماهانه‌ام هم نرسیده بودم که شک کنم.»

اپل احتمالاً هیچ‌وقت به قصد تشخیص بارداری ساعت‌های خود را نساخته است، اما این اتفاقات جالب تاثیر دستگاه‌های هوشمند مختلف در زندگی ما را نشان می‌دهند که بعضی وقت‌ها حتی به گونه‌ای که برای آن ساخته نشده‌اند، به ما کمک می‌کنند.

این کاربر در ردیت خود نوشت:

من مقداری ترسیده‌ام، چون برای یک بچه دیگر آماده نیستم؛ ولی این اتفاق باعث شده تا زمان بیش‌تری برای فکر کردن و در نظر گرفتن گزینه‌های مختلف داشته باشم و تصمیم بهتری بگیرم.

می‌دانم که این کاربری اصلی اپل واچ نیست، ولی اگر شما یک زن در سن بارداری هستید و اپل واچ شما بابت افزایش تپش قلب به شما هشدار می‌دهد، بد نیست که یک تست حاملگی انجام دهید!

اگر اپل تا کنون این کار را انجام نداده است، بهتر است هرچه زودتر اقدام کند و با این خانم تماس بگیرد و در تبلیغ بعدی اپل واچ از او استفاده کند! او تاکنون هم با این داستان، خوب اپل واچ را تبلیغ کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH