ارسال توییت چند رسانه ای

با آپدیت جدید توییتر یک توییت چند رسانه‌ای بفرستید!

توییتر به تازگی اعلام کرده است که همه، از جمله شما، اکنون می‌توانند برای اولین بار چند رسانه را در یک توییت ارسال کنند. این ویژگی قبلاً فقط برای افرادی در دسترس بود که در یک برنامه بتا بودند.

پیش از این، و همانطور که بسیاری احتمالاً متوجه نشده بودند، توییتر از ترکیب عکس‌ها با GIF و ویدیوها جلوگیری می‌کرد. از امروز، این ویژگی برای افرادی که از برنامه رسمی توییتر در iOS و Android استفاده می‌کنند، اصافه شده است.

اکنون می‌توانید ترکیبی از رسانه‌ها را در اندروید و iOS به توییت خود اضافه کنید. این بدان معناست که می‌توانید یک عکس، GIF و ویدیو (یا هر دو!) را در یک توییت قرار دهید. روی نماد عکس در توییت ضربه بزنید تا رسانه خود را مخلوط کنید.
توییتر این حرکت را از طریق یک پست وبلاگی اعلام کرد و گفت که مردم “به بیش از یک نوع رسانه نیاز دارند تا خود را آن‌طور که می‌خواهید بیان کنند. نگران نباشید، ما هوای شما را داریم.”

نتیجه این وبلاگ معرفی توانایی “اشتراک‌گذاری انواع مختلف محتوای بصری – ویدیوها، تصاویر و GIF‌ها – با هم در یک توییت” است.

ارسال توییت چند رسانه ای

همه چیز بسیار ساده به نظر می‌رسد و در واقع چیزی است که همیشه باید امکان‌پذیر باشد.

افزودن رسانه “Mixed” به یک توییت ساده و سرراست است. هنگام نوشتن یک توییت، روی نمادهای “Media” یا “GIF” ضربه بزنید و محتوایی را که می‌خواهید به اشتراک بگذارید انتخاب کنید (و فراموش نکنید که متن توصیفی را برای ایجاد خود اضافه کنید. تصاویر در دسترس تر هستند.) همین!

توییتر نمونه‌های مختلفی از نحوه استفاده از توییت‌هایی با انواع مختلف رسانه را به اشتراک گذاشت، از جمله یکی از ستاره بسکتبال لبرون جیمز که شامل یک عکس و ویدیو در یک پیام واحد بود.

اگر این ویژگی است که منتظرش بودید، تبریک می‌گوییم! در غیر این صورت، ماسک هنوز فرصت دارد تا قبل از اینکه دوباره نظرش را تغییر دهد و دوباره از خرید توئیتر منصرف شود، چیز عجیب و شگفت انگیز دیگری را به توییتر اضافه کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH