تمسخر اپل و آیفون توسط گوگل

وقتی گوگل، عدم نوآوری اپل را به سخره می‌گیرد!

یک ماه پس از معرفی رسمی سری آیفون 14، گوگل پرچم‌داران خود را منتشر خواهد کرد که معرفی آن‌ها، با چاشنی تمسخر اپل همراه بود!

پرچم‌داران گوگل، یعنی گوگل پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو، در مراسم Made by Google معرفی شدند که در آی‌تی‌رسان به طور زنده آن را پوشش دادیم که می‌توانید در مطلب «معرفی گوگل پیکسل 7 و گوگل پیکسل 7 پرو» آن را بخوانید.

در این مراسم، گوگل تمسخر اپل و آیفون 14 را هم فراموش نکرد! این کمپانی اعلام کرد اپل «دنبال‌کننده» بقیه شرکت‌ها در زمینه نوآوری در تلفن‌های هوشمند است.

به طور مشخص، گوگل اعلام کرد قابلیت always-on screen که در آیفون 14 پرو معرفی شد، مدت‌ها بود که در تلفن‌های هوشمند گوگل پیکسل موجود بود، قابلیت Live Activities هم به همین صورت است.

برایان راکوفسکی، معاون اجرایی مدیریت محصولات گوگل ، در این مراسم گفت: «پیکسل همیشه لیدر و پیش‌روی نوآوری در تلفن‌های هوشمند بوده است. ما این را به عنوان یک تحسین در نظر می‌گیریم وقتی رقبای ما پا جای پای ما می‌گذارند، به طور مشخص با تکرار شیوه‌ای که اطلاعات روی لاک اسکرین نمایش داده می‌شود.»

او همچنین به طور مشخص روی این موضوع تاکید کرد: «سه سال پیش، ما قابلیت تشخیص تصادف را برای تصادفات رانندگی، به همراه راه‌های مهم انتشار اطلاعات اورژانسی و بررسی سلامت و امنیت در حین سانحه، عرضه کردیم. تمام این قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید متحول‌کننده، برای اولین بار با سری‌های پیکسل معرفی شدند.»

در تمام این صحبت‌ها واضحاً متوجه می‌شویم که او اشاره به دو قابلیت جدید سری آیفون دارد. در صحبت‌های ابتدایی او، همان‌طور که در اوایل مطلب گفتیم، اشاره به قابلیت always-on display یا always-on screen داشت که با این ویژگی، اطلاعاتی مانند ساعت برای همیشه با نور کم‌تر روی لاک‌ اسکرین گوشی شما به نمایش گذاشته می‌شوند.

در بخش دوم هم او به قابلیت جدید آیفون 14 و اپل واچ به اسم «car crash detection» اشاره کرد که همان‌طور که متوجه شدید، هنگام سانحه رانندگی و تصادفات، به کمک شما می‌آید و اطلاعات اورژانسی شما را به اشتراک می‌گذارد و درخواست کمک می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH