تولید شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو به‌زودی آغاز خواهد شد

بر اساس اعلام یک منبع خبری شناخته شده در شبکه اجتماعی Weibo با نام مستعار Digital Chat Station، پروژه پرچم‌دار جدید شیائومی 13 به مرحله معرفی محصول جدید (NPI) رسیده است. در این مرحله پیشرفت‌های جدید از بخش تحقیق و توسعه مستقیما وارد کارخانه شده و در آنجا به تولید انبوه می‌رسند. در واقع تدارک زمینه تولید و شروع آن، مراحل بعدی در چرخه حیات سری شیائومی 13 به‌شمار می‌روند.

بعلاوه تا موعد عرضه سری شیائومی 13 به بازار زمان زیادی باقی نمانده است؛ زیرا بر اساس پیش‌بینی‌ها پرچم‌داران جدید در ماه نوامبر به‌طور رسمی معرفی خواهند شد.

بر اساس شایعات، سری شیائومی 13 شامل 3 هندست مختلف با اسامی شیائومی 13، شیائومی 13 پرو و شیائومی 13 اولترا خواهد بود. به‌طور سنتی انتظار می‌رود که 2 مدل نخست به‌صورت همزمان با یکدیگر معرفی شده و هندست سوم کمی بعدتر رونمایی شود. شیائومی 13 مجهز به یک نمایشگر تخت با طول قطر 6.36 اینچ، رزولوشن 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. شیائومی 13 پرو احتمالا از یک نمایشگر خمیده با طول قطر 6.7 اینچ، رزولوشن 2K و نرخ نوسازی 120 هرتزی استفاده خواهد کرد. شیائومی برای هر 2 مدل مورد اشاره از آخرین نسل پنل‌های اولد سامسونگ موسوم به E6 AMOLED بهره‌برداری خواهد کرد.

شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو احتمالا از تراشه پرچم‌دار آینده کوالکام موسوم به اسنپ‌دراگون 8 نسل 2 بهره گرفته و مجهز به دوربین‌های ارتقایافته در مقایسه با نسل قبل خواهند بود؛ دوربین‌هایی که همچنان از سنسورهای 50 مگاپیکسلی استفاده خواهند کرد.

هندست جانشین شیائومی 12 به‌زودی عرضه خواهد شد 

در عین‌حال شیائومی 13 اولترا احتمالا کماکان از سنسور 1 اینچی IMX989 ساخت شرکت سونی استفاده خواهد کرد. تمامی مدل‌های خانواده شیائومی 13 از فناوری شارژ با توان حدودا 100 وات پشتیبانی خواهند کرد. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که Digital Chat Station نخستین کاربری بود که مشخصات فنی و زمان عرضه اسمارت‌فون‌های شیائومی Mi 10، ردمی K30، ردمی K40 و شیائومی Mi 11 را به‌طور دقیق اعلام کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH