آنر X40 جی‌تی 5G میان‌رده‌ای است که از نمایشگر فوق‌سریع بهره می‌برد

تصویر زنده از اسمارت‌فون جدید آنر موسوم به آنر X40 جی‌تی 5G در فضای مجازی منتشر شده است. این تصویر توسط یک افشاگر آگاه با شناسه Digital Chat Station فاش شده است. همان‌طور که در تصویر زیر ملاحظه می‌کنید؛ دوربین جلویی دستگاه در مرکز قسمت فوقانی نمایشگر ان مستقر شده و چانه تحتانی صفحه‌نمایش نیز از ضخامت قابل‌توجهی برخوردار است. همچنین استفاده از هاله‌های رنگی سبز روی پنل پشتی دستگاه به وضوح قابل تشخیص است.

بر اساس اعلام یکی از منابع دست‌اندرکار، آنر X40 جی‌تی 5G مجهز به یک نمایشگر فوق سریع (احتمالا 144 هرتزی) خواهد بود؛ مشخصه‌ای که در هندست‌های میان‌رده به ندرت به چشم می‌خورد. این اسمارت‌فون مجهز به پنل IPS بوده و از نمایشگر اولد خبری نیست. همچنین توان پردازشی هندست جدید آنر از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 888 ساخت کوالکام تامین خواهد شد. باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی گوشی نیز از فناوری شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می‌کند.

کمپانی امروز زمان رونمایی رسمی از آنر X40 جی‌تی 5G را اعلام کرد. بر این اساس هندست مذکور در روز 13 اکتبر (21 مهر ماه) رسما معرفی خواهد شد. Digital Chat Station پیش از این نخستین فردی بود که مشخصات و تاریخ عرضه اسمارت‌فون‌های ردمی K30، ردمی K40، شیائومی Mi 10 و شیائومی Mi 11 را به‌طور دقیق اعلام کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH