نمونه تصاویر ثبت شده توسط پیکسل 7 پرو با زوم 30 برابری را مشاهده کنید

بی‌تردید زوم سوپر رزولوشن یکی از بزرگ‌ترین پیشرفت‌های گوگل پیکسل 7 پرو نسبت به مدل نسل قبلی آن محسوب می‌شود. این مشخصه ترکیبی از فناوری‌های نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و یادگیری ماشینی است که امکان زوم 30 برابری عکس‌ها را فراهم می‌کند؛ حتی اگر مقدار واقعی زوم تله‌فوتو برابر با 5 برابر باشد.

در ادامه تصاویری از مرکز تجارت جهانی در منهتن منتشر شده است. بزرگنمایی دوربین از 1 برابر آغاز شده و تا 30 برابر افزایش پیدا می‌کند. گوگل به منظور نمایش قدرت زوم سوپر رزولوشن، گالری تصاویر ثبت شده توسط اسمارت‌فون پیکسل 7 پرو را به اشتراک گذاشته است. از زوم 20 برابری به بالا، گوشی از مشخصه جدید ارتقاء مقیاس مبتنی بر فناوری یادگیری ماشینی استفاده می‌کند. قابلیت یادگیری ماشینی پیکسل 7 پرو متکی بر تراشه تنسور G2 است.

همچنین پس از بزرگنمایی 15 برابری، گوشی از قابلیت تثبیت زوم پیشرفته استفاده می‌کند. بنابراین کاربران به منظور ثبت عکس‌های دوربرد احتیاجی به استفاده از سه‌پایه نخواهند داشت. گوگل اعلام کرده که از سال 2018 روی توسعه قابلیت زوم سوپر رزولوشن کار می‌کند؛ چرا که کاربران خواهان دسترسی به قابلیت زوم پیشرفته بدون نیاز به نصب دوربین‌های حجیم و گران‌قیمت‌ DSLR هستند.

تصاویر ثبت شده با زوم سوپر رزولوشن 1 تا 30 برابری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH