کاربران یوتیوب اکنون قادر به انتخاب یک نام مستعار منحصربه‌فرد برای خود هستند

گوگل از راه‌اندازی یک قابلیت جدید برای پلتفرم ویدیویی خود موسوم به یوتیوب خبر داده است. بر این اساس نویسندگان محتوا قادر به استفاده از نام مستعار منحصربه‌فرد برای خود خواهند بود.

توسعه‌دهندگان خاطرنشان می‌کنند که با وجود این قابلیت، نویسندگان و بینندگان به شکلی آسان‌تر می‌توانند یکدیگر را پیدا کنند. بدین‌ترتیب تولیدکنندگان محتوا به عناوین منحصربه‌فردی دسترسی پیدا کرده و به‌عنوان مثال هنگام اشاره به کانال خود می‌توانند از این شناسه در کامنت‌ها یا پست‌های زبانه انجمن استفاده کنند.

توسعه‌دهندگان به تدریج اسامی مستعار خود را در اختیار نویسندگان قرار می‌دهند. این قابلیت احتمالا طی هفته‌های آینده در دسترس کلیه کانال‌ها قرار می‌گیرد. با عرضه این ویژگی، کاربر یک ایمیل و اعلان را در YouTube Creator Studio دریافت خواهد کرد. چنان‌چه کاربر از قبل دارای URL اختصاصی باشد؛ در این‌صورت همان URL غالبا به‌عنوان نام مستعار مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این‌حال کاربران در صورت تمایل می‌توانند نام مستعار خود را تغییر دهند. چنان‌چه کاربر فاقد آدرس URL باشد؛ در این‌صورت کماکان می‌تواند برای خود نام مستعار انتخاب کند.

چنان‌چه کاربر تا روز 14 نوامبر 2022 (23 آبان ماه) نسبت به انتخاب نام مستعار اقدام نکند؛ این شناسه به‌صورت خودکار به وی تخصیص خواهد یافت. کاربران در صورت تمایل می‌توانند نام مستعار خود را در YouTube Creator Studio تغییر دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH