از توییت‌ها عکس نگیرید، توییتر راضی نیست!

به اشتراک گذاشتن محتوای یک شبکه مجازی یا سرویس ویدیویی در یک شبکه مجازی یا سرویس ویدیویی دیگر، یکی از کارهای متداول این روزهای کاربران است. با این حال برخی از پلتفرم‌ها از این نوع به اشتراک‌گذاری رضایت ندارند؛ به عنوان مثال یوتیوب به تازگی در طرحی جدید کاربران را از به اشتراک گذاشتن ویدیوها در اینستاگرام یا تیک‌تاک منصرف می‌کند. در ادامه‌ی راه یوتیوب، حالا توییتر نیز دست به کار شده است.

گرفتن اسکرین‌شات از توییت‌های افراد مختلف و به اشتراک گذاشتن آنها در سرویس‌های مختلف، از جمله تلگرام و اینستاگرام و تقریباً تمام شبکه‌های مجازی دیگر تبدیل به یکی از عادات کاربران شده است. حالا توییتر هنگامی که متوجه می‌شود فرد اقدام به گرفتن اسکرین‌شات کرده است، پیغامی به صورت پاپ‌آپ نشان می‌دهد و از کاربر می‌خواهد که در صورت امکان، به جای گرفتن اسکرین‌شات، خود توییت رو به اشتراک بگذارد.

با توجه به گزارش‌های مختلف کاربران، به نظر می‌رسد این پاپ‌آپ فعلاً در دستگاه‌های iOS نمایش داده می‌شود، ولی به احتمال فراوان در آینده‌ای نه چندان دور شاهد نمایش آن در دستگاه‌های اندرویدی و دیگر پلت‌فرم‌ها نیز خواهیم بود.

به اشتراک گذاشتن توییت‌ها از طریق لینک توییتر امتیازی برای این سرویس محاسبه می‌شود، چرا که تعداد بالا به معنای استقبال بیشتر کاربران از توییت‌ها است، ولی این امر به هنگام اسکرین‌شات گرفتن از توییت‌ها و به اشتراک گذاشتن آنها در شبکه‌های مختلف قابل پیگیری نیست و آمار مشخصی ندارد. می‌توانید پیغام گفته شده را در تصویر زیر ببینید.

توییتر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH