هیوندای گراندور 2023 با طراحی مدرن معرفی شد + گالری تصاویر

این بار هیوندای گراندور 2023 با طراحی کاملا متفاوتی ارائه شده است. ظاهر آن شاید کمی آشنا بنظر بیاید، باید گفت این همان آزرا است. ایالات متحده یکی از این کشورها بود که آن را به این نام در کشور خود می‌فروخت تا اینکه خودروساز در سال 2017 تصمیم به حذف آن گرفت. در سال 2019 شاهد تغییراتی در این خودرو بودیم و اکنون هم مدل جدیدی از آن رونمایی شده است.

در این مرحله هیچ مشخصات فنی از نسخه معمولی هیوندای، کیا، جنسیس در دسترس نیست. نمای جلویی گراندور 2023 شبیه به مینی ون Staria است. در جلوی خودرو یک نوار نور ال‌ای‌دی وجود دارد در حالی که چراغ‌های جلو پایین‌تر قرار گرفته‌اند تا جلوپنجره‌ بزرگ کمتر به چشم بیاید.

نمای جانبی دستگیره‌ها با بدنه هم سطح هستند. می‌توان گفت که این خودرو نسخه‌ای جدید از میتسوبیشی دبونیر است. در نوامبر 2021، برند کره جنوبی Mk1 آن را به همراه Grandeur Heritage الکتریکی عرضه کرده بود.

برای ایجاد فضای پای بیشتر در عقب خودرو فاصله محوری و درها کشیده‌تر شده‌اند. در نسل قبل بین محورها 2885 میلی‌متر (113.6 اینچ) فاصله بود و طول کلی آن 4990 میلی‌متر (196.5 اینچ) بوده است. اما حالا بین جنسیس G80 و G90 قرار دارد.

نوار نوری باعث می‌شود که نوار جلویی بیشتر به چشم آید. روی درب صندوق عقب کمی خمیدگی وجود دارد، در مرکز دوربین دید عقب قرار دارد که در بالای آن حروف برجسته Grandeur مشاهده می‌شود. اگزوز زیر سپر پنهان شده است و سنسور پارک نیز وجود ندارد. این احتمال وجود دارد که حسگرها در نوار مشکی براقی که کل خودرو را احاطه کرده‌اند، تعبیه شده باشند.

صفحه نمایش دوگانه‌ای در بالای داشبورد قرار گرفته که به علاوه نمایشگر دیگری که پایین‌تر قرار گرفته جمعا تعداد آن را به 3 نمایشگر می‌رساند. این‌ها می‌توانند وضعیت آب و هوا را کنترل کنند. طراحی فرمان مانند نسل اول Grandeur است. کنترل‌های صندلی عقب نیز در بین صندلی‌ها نصب شده است.

صندلی‌ها از جنس چرم ناپا بوده و گفته شده که در بعضی از نقاط ضد باکتری هستند. دیگر ویژگی‌ها شامل کنترل‌های صوتی مجزا، سانروف دو جداره و صندلی‌های برقی جلویی با تکیه‌گاه‌ سر است.

سایر ویژگی‌ها قرار است قبل از ورود به بازار در هفته‌های آینده ارائه شود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH