زمان دریافت آپدیت گوشی سامسونگ گلکسی A72 مشخص شد

سامسونگ فرم‌ور جدید گوشی گلکسی A72 را در برخی از کشورها منتشر کرده است. شرکت کره‌ای بسته امنیتی ماه اکتبر این گوشی هوشمند را که در سال 2021 روانه بازارها کرد، برای برخی مناطق مانند صربستان، اسلوونی، روسیه، کرواسی و اوکراین عرضه کرده است.

کاربران گلکسی A72 در این کشورها می‌توانند این به‌روزرسانی را تحت نسخه A725FXXS4BVI2 دریافت کنند. حرف S در این نام‌گذاری نشان از آن دارد که به‌روزرسانی ذکر شده شامل بسته امنیتی ماه جاری میلادی (security patch) برای این هندست است.

به این ترتیب گلکسی A72 نیز به آن دسته از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های سامسونگ می‌پیوندد که به‌روزرسانی امنیتی این ماه را دریافت می‌کنند. مثل همیشه انتشار این به‌روزرسانی برای دیگر مناطق نیر به مرور زمان انجام خواهد شد.

کاربران برای دریافت این بسته می‌توانند تا ظاهر شدن نوتیفیکیشن آپدیت گوشی صبر کنند یا از طریق آیکون Settings به بخش Software update مراجعه کنند و سپس از طریق گزینه Download and install اقدام به به‌روزرسانی گوشی خود کنند.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که سامسونگ پیش از این آپدیت عنوان شده را برای برخی دیگر از گوشی‌های میان‌رده خود از قبیل گلکسی A13 نسخه 5G، گلکسی A52 و گلکسی A53 عرضه کرده بود. بسته به‌روزرسانی این ماه 32 مورد از مشکلات سیستم عامل گوگل را رفع می‌کند و 17 مورد دیگر از مشکلات نرم‌افزاری خود شرکت را نیز بهبود می‌بخشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH