تصویر جدید شیائومی 13 پرو، طراحی آن را فاش می‌کند

حدودا یک ماه قبل شخصی موفق به تهیه یک تصویر مخفیانه از پنل جلویی اسمارت‌فون شیائومی 13 پرو شد. اکنون نوبت به انتشار تصویری از پنل پشتی هندست فرا رسیده است. دوربین مهم‌ترین مشخصه قابل رویت در این بخش به‌شمار می‌رود.

بر اساس شنیده‌ها شیائومی 13 پرو همانند شیائومی 12S اولترا از سنسور 1 اینچی IMX989 سونی با رزولوشن 50 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. وجود این حسگر در کنار تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 موجب عملکرد درخشان شیائومی 12S اولترا در زمینه تصویربرداری شد. سری شیائومی 13 مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 2 خواهد بود. همچنین بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که همکاری شیائومی و لایکا به چه سمت و سویی پیش خواهد رفت.

شیائومی 12S اولترا مجهز به یک ماژول دوربین غول‌پیکر است؛ اما طراحی سیستم دوربین پشتی شیائومی 13 پرو به طرز شگفت‌انگیزی معمولی به‌نظر می‌رسد. تصویر شیائومی 13 پرو صرفا جنبه نمایشی دارد؛ اما در این تصویر، حسگر 1 اینچی در سمت چپ مستقر شده و دوربین تعبیه شده در مرکز نیز یک ماژول فوق‌عریض است.

اگرچه شیائومی 12S اولترا یک گوشی دوربین‌محور به‌شمار می‌رود؛ اما شیائومی 13 پرو همانند یک پرچم‌دار همه‌جانبه طراحی شده است. این هندست مجهز به پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه است؛ اگرچه پیرامون مشخصات 2 ماژول دیگر هم‌اکنون هیچ‌گونه جزئیاتی در دست نیست.

 

تصاویر شیائومی 12 پرو در کنار شیائومی 12S اولترا

به غیر از دوربین‌ها انتظار می‌رود که شیائومی 13 پرو از همان فرمول هندست نسل قبلی خود استفاده کند. بدین‌ترتیب این‌بار نیز شاهد به‌کارگیری یک نمایشگر غول‌پیکر 6.7 اینچی آمولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی، رزولوشن +QHD و پنل E6 ساخت شرکت سامسونگ خواهیم بود.

تصویری از پنل جلویی شیائومی 13 پرو 

تصویر منتشر شده از پنل جلویی گوشی نشان‌دهنده پیکره‌بندی 3+12 گیگابایتی برای حافظه رم است (این اسمارت‌فون مجهز به 12 گیگابایت رم واقعی و 3 گیگابایت رم مجازی خواهد بود). همچنین این تصویر نشان می‌دهد که گجت مذکور دارای اسم رمز nuwa است. اکنون می‌دانیم که مدل‌های چینی و جهانی این هندست به‌ترتیب از شماره مدل‌های 2210132C و 2210132G برخوردار هستند.

بر اساس پیش‌بینی‌ها سری شیائومی 13 در اواخر سال 2022 معرفی خواهد شد. رویداد معرفی این هندست‌ها احتمالا چند هفته پس از رونمایی تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 2 کوالکام در اواسط ماه نوامبر برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH