میان‌رده جدید ریلمی از نمایشگر خمیده بهره می‌برد + تصاویر

در حالی‌که بسیاری از تولیدکنندگان به تدریج از به‌کارگیری نمایشگرهای دارای خمیدگی زیاد در پرچم‌داران خود صرفنظر می‌کنند؛ اما ریلمی تصمیم گرفته تا اسمارت‌فون جدید خود را با قیمت‌گذاری یک مدل میان‌رده و البته یک نمایشگر خمیده روانه بازار کند.

اسمارت‌فون‌های ریلمی 10 پرو پلاس و ریلمی 10 در پایگاه داده TENAA رویت شده‌اند. بنابراین اکنون کاربران از طراحی ظاهری این هندست‌ها آگاهی دارند. بعلاوه یک پوستر تبلیغاتی از ریلمی 10 هم‌اکنون در فضای وب منتشر شده است.

در این تصاویر به وضوح می‌توان مشاهده کرد که ریلمی 10 پرو پلاس مجهز به یک نمایشگر خمیده با انحنای کاملا در خور توجه خواهد بود. به‌طور معمول این نمایشگرها در دستگاه‌هایی از این دست مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. اگرچه نمی‌توان ادعا کرد که نمایشگر خمیده یکی از امتیازات مثبت برای مدل جدید به‌شمار خواهد رفت.

پایگاه داده TENAA به هیچ‌کدام از پارامترهای فنی هندست‌ها اشاره نکرده است. اما در پوستر تبلیغاتی منتشر شده به اطلاعاتی نظیر تراشه‌های هلیو G99 و Dimensity 1080 ساخت شرکت مدیاتک، دوربین 50 مگاپیکسلی با قابلیت تثبیت‌کنندگی اپتیکی و نمایشگر 120 هرتزی اشاره شده است.

ریلمی 10 پرو پلاس

تراشه هلیو G99 احتمالا در اسمارت‌فون ریلمی 10 به‌کارگیری خواهد شد. همچنین ریلمی 10 پرو پلاس با نمایشگر خمیده نیز احتمالا از تراشه قدرتمندتر Dimensity 1080 بهره‌برداری خواهد کرد. بر اساس پیش‌بینی‌ها رویداد معرفی این هندست‌ها در آینده‌ای نزدیک برگزار خواهد شد.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که ریلمی 9 پرو پلاس پیش‌تر با برچسب قیمتی 380 یورویی در بازار اروپا عرضه شد.

ریلمی 10

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH