به زودی با کمک هوش مصنوعی مرورگر اج می‌توانید تصویرسازی کنید

مایکروسافت به توسعه مرورگر اج و موتور جست‌وجوی بینگ ادامه می‌دهد. در جدیدترین اقدام برای هر چه بیشتر کردن امکانات مرورگر اج، مایکروسافت به زودی قابلیت تصویرسازی با استفاده از مدل یادگیری ماشینی DALL-E 2 را به مرورگر خود اضافه خواهد کرد.

این سیستم Image Creator خوانده می‌شود و در چند ثانیه می‌تواند تصویر مورد نظر کاربرش را خلق کند. محدودیتی برای تعداد دفعات استفاده از این ابزار وجود ندارد. امکان جدید مرورگر اج در قالب یک افزونه اضافه می‌شود و کاربر می‌تواند آن را در سایدبار ببیند.

برخی از کاربران گزارش کرده‌اند که این قابلیت جدید به مرورگرهایشان اضافه شده است و برای باقی کاربران نیز پیش از پایان ماه میلادی جاری، اضافه خواهد شد. مایکروسافت برای آشنایی هر چه بیشتر کاربرانش با این قابلیت جدید، ویدئوهای مختلفی را نیز تولید و منتشر کرده است.

اطلاعاتی در مورد پارامترهای فنی تصاویر درست شده توسط این ابزار منتشر نشده است. به عنوان مثال مشخص نیست که تصاویر با چه رزولوشنی تولید می‌شوند یا از چه زبانی پشتیبانی می‌کنند.

مایکروسافت در رویداد چند هفته پیش خود قول عرضه چنین قابلیتی را به طرفدارانش داده بود و در همان رویداد نیز اعلام کرد که تصویرساز مرورگر اج در خصوص تولید تصاویری با محتوای جنسی یا خشونت‌آمیز و یا حتی تصاویر اسلحه محدودیت‌هایی دارد.

تصویرسازی با مرورگر اج

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH