تصاویر ردمی نوت 12 پرو پلاس با نمایشگر خمیده منتشر شد

بر اساس اعلامیه اخیرا صادر شده توسط کمپانی شیائومی، رویداد معرفی اسمارت‌فون‌های سری ردمی نوت 12 احتمالا طی ماه جاری میلادی برگزار خواهد شد. تاکنون جزئیات محدودی پیرامون این هندست‌ها منتشر شده است؛ اما به‌نظر می‌رسد که منابع صنعتی عمدتا بر این باورند که سری ردمی نوت 12 در بدو عرضه شامل 3 مدل مختلف با اسامی ردمی نوت 12، ردمی نوت 12 پرو و ردمی نوت 12 پرو پلاس خواهد بود.

با توجه به تجارب گذشته پیرامون سری ردمی نوت انتظار می‌رود که تعداد اعضای این خانواده در گذر زمان و به تدریج افزایش پیدا کند. اما اکنون کارشناسان پیش از رونمایی رسمی از این هندست‌ها بر روی برخی سرنخ‌های فاش شده نظیر بنرهای تبلیغاتی تمرکز نموده‌اند. بر این اساس یکی از اعضای خانواده ردمی نوت 12 (احتمالا ردمی نوت 12 پرو پلاس) مجهز به نمایشگر خمیده خواهد بود. طراحی خمیده نمایشگر به‌طور طبیعی مستلزم استفاده از پنل اولد است.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد؛ در حال حاضر پیرامون گوشی‌های سری ردمی نوت 12 جزئیات چندانی در دست نیست. اما بر اساس اطلاعات لو رفته به‌نظر می‌رسد که مدل‌های ردمی نوت 12 پرو و ردمی نوت 12 پرو پلاس مجهز به تراشه Dimensity 1080 ساخت شرکت مدیاتک خواهند بود. تراشه Dimensity 1080 در چندین حوزه نسبت به تراشه Dimensity 920 پیشرفت داشته است. با این‌حال بسیاری از تحلیل‌گران بر توانایی این تراشه برای کنترل دوربین 200 مگاپیکسلی تمرکز می‌کنند. بنابراین به‌کارگیری دوربین 200 مگاپیکسلی در حداقل یکی از گوشی‌های خانواده ردمی نوت 12 فرضیه‌ای منطقی به‌شمار می‌رود.

با بررسی پست تبلیغاتی سری ردمی نوت 12 که توسط شیائومی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است؛ می‌توان دریافت که این هندست‌ها دارای 2 فناوری بزرگ هستند که یکی از آنها برای نخستین بار در جهان مورد استفاده قرار خواهد گرفت. اکنون می‌دانیم که ردمی نوت 12 پرو پلاس تائیدیه شارژ 210 واتی را دریافت کرده است. بنابراین این فناوری احتمالا یکی از مشخصه‌های مورد اشاره توسط شیائومی محسوب می‌شود. اما این موضوع صرفا در حد حدس و گمانه‌زنی است. بی‌تردید با نزدیک شدن به موعد رونمایی از سری ردمی نوت 12 شاهد رفع برخی ابهامات و انتشار خبرهایی هیجان‌انگیز در رابطه با این هندست‌ها خواهیم بود.

بنر لو رفته از شیائومی ردمی نوت 12

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH