گوشی تاشو هواوی Pocket S هفته آینده معرفی می‌شود + آخرین مشخصات فاش شده

هواوی دومین دستگاه تاشو خود را در روز 2 نوامبر (11 آبان ماه) معرفی می‌کند. این شرکت چینی تائید کرده که رویداد رونمایی از هواوی Pocket S در ساعت 7 بعدازظهر به وقت پکن (11 صبح به وقت ساعت هماهنگ جهانی) آغاز می‌شود. در همین راستا هواوی اقدام به انتشار یک تیزر ویدیویی کوتاه نموده که البته در آن به جزئیات خاصی اشاره نشده است.

مدل جانشین هواوی P50 Pocket پیش‌تر طی ماه آگوست موفق به دریافت تائیدیه از آژانس رگولاتوری چینی TENAA شد. در آن زمان پیرامون طراحی ظاهری دستگاه، اطلاعاتی اجمالی ارائه شد. بر اساس تیزر ویدیویی جدید و پست منتشر شده توسط ریچارد یو؛ مدیرعامل هواوی می‌توان حدس زد که هواوی Pocket S در تعداد زیادی مدل رنگی زنده از جمله آبی، صورتی، سبز و زرد عرضه خواهد شد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها توان پردازشی این اسمارت‌فون از طریق ورژن 4G تراشه اسنپ‌دراگون 888 تامین خواهد شد. اگرچه برخی شایعات از احتمال به‌کارگیری تراشه ارزان‌‌تر اسنپ‌دراگون 778G حکایت دارند.

از سوی دیگر اخبار جدید به معرفی اسمارت‌فون هواوی نوا Y61 در میانمار طی روز 3 نوامبر (12 آبان ماه) اشاره دارند. این هندست میان‌رده مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 22.5 واتی خواهد بود. مشتریان از امروز تا زمان رونمایی رسمی از این اسمارت‌فون در روز 12 آبان ماه قادر به پیش‌خرید آن خواهند بود.

 

تصاویر دومین نسل دستگاه تاشو هواوی با طراحی صدفی‌شکل 

پوستر هواوی نوا Y61

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH