اطلاعات اولیه سامسونگ گلکسی F04s مشخص شد

سامسونگ در آوریل سال 2021 اسمارت‌فون گلکسی F02s را در بازار هندوستان عرضه کرد. این دستگاه به‌عنوان یک گوشی پایین‌رده با برچسب قیمتی مقرون‌به‌صرفه 8999 روپیه‌ای در دسترس خریداران قرار گرفت. اکنون بر اساس یک گزارش جدید به‌نظر می‌رسد که برند کره‌ای سرگرم کار روی دستگاهی جایگزین با نام گلکسی F04s است.

گزارش وبسایت Pricebaba نشان می‌دهد که سامسونگ گلکسی F04s با شماره مدل SM-E045F/DS در پایگاه داده اتحادیه وای‌فای رویت شده است. به‌نظر می‌رسد که سامسونگ از عرضه گلکسی F03s صرفنظر کرده و مستقیما به سراغ گلکسی F04s رفته است. دستگاه با شماره مدل SM-E045F/DS از اتصال وای‌فای تک‌بانده با فرکانس 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. این اسمارت‌فون مجهز به سیستم‌عامل اندروید 12 است. متاسفانه در حال حاضر پیرامون سامسونگ گلکسی F04s جزئیات بیش‌تری در دست نیست.

از آنجا که مدل‌های ری‌برند شده سامسونگ گلکسی F02s با اسامی گلکسی M02s و گلکسی A02s روانه بازار شدند؛ لذا گلکسی F04s نیز احتمالا مدل ری‌برند شده گلکسی A04s به‌شمار خواهد رفت. اکنون به منظور دستیابی به درکی نسبی از مشخصات احتمالی سامسونگ گلکسی F04s به بررسی ویژگی‌های گلکسی A04s می‌پردازیم.

سامسونگ گلکسی A04s مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس و ناچ قطره‌ای شکل است. این پنل دارای پوشش محافظ گوریلا گلس 3 بوده و از نرخ نوسازی 90 هرتزی پشتیبانی می‌کند. اسکنر اثرانگشت یکپارچه با دکمه پاور نیز روی لبه جانبی بدنه گوشی تعبیه شده است.

پردازنده 8 هسته‌ای اگزینوس 850 قلب تپنده سامسونگ گلکسی A04s را تشکیل می‌دهد. این دستگاه مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بوده و به لطف بهره‌مندی از درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی از قابلیت ارتقاء فضای ذخیره‌سازی تا سقف 1 ترابایت برخوردار است. بعلاوه از رم مجازی 4 گیگابایتی نیز پشتیبانی می‌شود.

انرژی مورد نیاز گلکسی A04s از طریق یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 15 واتی تامین می‌شود. از جنبه نرم‌افزاری نیز شاهد به‌کارگیری رابط کاربری One UI 4.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 هستیم. پنل پشتی گلکسی A04s از سیستم دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و دوربین پرتره 2 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز روی پنل جلویی گوشی قرار دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH