9 تا از بهترین تبلتها برای کوچولوها!

با در نظر گرفتن اینکه کودکان آینده ما هستند و آینده هم وابسته به فن‌آوری است، دنیای فن‌آوری دستگاه‌های ویژه‌ای برای کودکان ما در نظر گرفته است. دستگاه‌هایی از جمله تبلتها و کامپیوترهای شخصی که از پایه برای کودکان ساخته شده‌اند.

شاید بتوان گفت که نیازی نیست دستگاهی ویژه برای کودکان ساخته شود و تنها کافیست سرویسهایی با دسترسی برای همه دستگاه‌ها برای آنها در نظر گرفته شود، اما خب اگر هم بحث ساختن نوع خاصی بشود، قطعا بهترین آنها تبلتها محسوب می‌شوند.

تبلتهای زیادی هستند که برای کودکان ساخته شده‌اند و برنامه و سرویس‌های مورد علاقه و نیاز آنها را در خود گنجانده‌اند. در مطلب زیر با بهترین این تبلتها آشنا می‌شوید.

VTech Inno Tab 3S

342544-vtech-innotab-3s

فعالیت VTech در زمینه ساخت تبلتهایی ویژه کودکان چندان هم عالی و بدون نقص نبوده است. همیشه مشکلات کارایی وجود داشته، اما برای تبلتی با قیمت 60 دلار، Inno Tab 3S با وجود بازیهایی که دارد واقعا انتخاب خوبی به شمار می‌رود.

این تبلت باتری قابل تعویض دارد، شکاف MicroSD برایش در نظر گرفته شده و قیمتش نیز واقعا خوب است.

LeapFrog LeapPAd Ultra

342538-leapfrog-leappad-ultra

این تبلت کمی بزرگتر از نسخه پیشینش با یک صفحه 7 اینچی درست شده و به دلیل قابلیت استفاده‌اش برای کوچکترین بچه‌ها مورد تقدیر است.

LeapFrog LeapPAd2 Explorer

327012-leapfrog-leappad2-explorer

برای کودکانی بین سنین 4 تا 9 سال، این تبلت انتخاب خوبی است. این دستگاه بر پایه آموزش و فراهم آوردن سرگرمی برای کودکان ساخته شده، قیمتش پایین بوده و جز دستگاه‌های راگد است.

Fuhu Nabi 2 Tablet

327007-fuhu-nabi-2-tablet

این تبلت با محافظ ساخته شده و می‌تواند به دلخواه کاربر تعویض هم شود. محتوای آموزشی پیش فرض در این دستگاه تعبیه شده و مود کودک هم برای مواقع لازم در نظر گرفته شده است.

(Amamzon Kindle Fire HDX 7″ (Wi-Fi

340570-amazon-kindle-fire-hdx-7-wi-fi

اسپیکرهای استریوی این تبلت به همراه صفحه نمایش با کیفیت IPS LCD از آن یک انتخاب خوب برای کودکان و نوجوانان می‌سازد. ویژگی Kindle FreeTime به والدین امکان می‌دهد که محدودیت‌های زمانی برای انجام کارهای مختلف ایجاد کنند.

گوگل نکسوس 7

327008-google-nexus-7

برای کودکان کمی بزرگتر، نکسوس 7 با ویژگی چند کاربره نیز می‌تواند جز انتخاب‌های خوب محسوب شود. برای استفاده از این تبلت می‌توانید برنامه‌های کنترل والدین را دانلود کرده و از این تبلت برای کودکانتان استفاده کنید.

اپل آیپد مینی

327013-apple-ipad-mini

فروشگاه برنامه اپل پر از اپلیکیشنهای مناسب برای کودکان است و آیپد مینی صفحه معمولی با اندازه و قیمتی که دارد برای جای گرفتن در دستان کوچک مناسب است. این همان آیپدی است که می‌توانید با خیال راحت برای بچه‌های زیر 14 سال تهیه کنید. مثلا با وجود مود Single-app می‌توانید به کودکان خود تنها امکان بازی با پرندگان خشمگین را داده و دسترسی‌های دیگر آنها را منع کنید.

ایسوس ویوو تب نوت 8

363884-asus-vivotab-note-8

اگر دستگاهی کمی بزرگتر از آیپد مینی یا نکسوس 7 می‌خواهید و دوست دارید کودکتان یک دستگاه ویندوزی داشته باشد، ایسوس ویوو تب نوت 8 را انتخاب کنید. این تبلت خوش قیمت است و با قلمی که دارد می‌تواند دستگاه تمرینی برای نوشتن بچه‌ها هم باشد.

اپل آیپد ایر

340571-apple-ipad-air

با اینکه 10 اینچی است، با وزن سبکی که دارد می‌تواند انتخاب خوبی برای آنهایی که توانایی پرداخت هزینه بیشتر را دارند باشد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH