ماشین ظرفشویی هوشمند شیائومی

ماشین ظرفشویی هوشمند شیائومی با امکاناتی بی‌نظیر معرفی شد

شیائومی از ماشین ظرفشویی هوشمند خود با نام MIJIA Smart Desktop S1 در چین رونمایی کرد. علاقه‌مندان به این دستگاه می‌توانند از اول نوامبر نسبت به خرید آن اقدام کنند. فروش اولیه بر اساس سرمایه‌گذاری جمعی است و قیمت 1399 یوان، معادل 191 دلار برای آن تعیین شده است. بعد از آن که مرحله سرمایه‌گذاری جمعی به پایان رسید، این دستگاه 1699 یوان، معادل 232 دلار به فروش خواهد رسید. هنوز خبری در مورد عرضه این ماشین ظرفشویی در خارج از چین عنوان نشده است.

ماشین ظرفشویی هوشمند شیائومی می‌تواند پنج دست ظرف و ظروف (39 آیتم) را به صورت هم‌زمان بشورد. در این دستگاه از سبدی استفاده شده است تا کاربر بتواند هر نوع ظرفی را که می‌خواهد در آن قرار بدهد. عرض این دستگاه 550 میلی‌متر و عمق آن 350 میلی‌متر است.

به لطف طراحی خاص آن که می‌توان درب MIJIA Smart Desktop S1 را به صورت تاشو باز و بسته کرد، شیائومی توانسته عمق دستگاه را در حال باز بودن درب آن کمتر کند و در این حالت عمق آن به بیشتر از 600 میلی‌متر نمی‌رسد. به این ترتیب، می‌توان گفت ماشین ظرفشویی هوشمند شیائومی فضایی به مساحت 0.19 متر مربع را اشغال می‌کند.

این دستگاه از بررسی اپتیکال کیفیت آب پشتیبانی می‌کند و از الگوریتم‌های هوش مصنوعی بهره می‌برد. در واقع دستگاه در کمتر از ده ثانیه نوع کثیفی را تشخیص می‌دهد و به صورت خودکار یکی از حالت‌های شست‌وشو را انتخاب می‌کند. شیائومی ادعا کرده است که MIJIA Smart Desktop S1 در مقایسه با شست‌وشوی دستی ظروف، 85 درصد آب کمتری مصرف می‌کند.

ماشین ظرفشویی هوشمند شیائومی

مصرف برق این ماشین ظرفشویی نیز 0.53 کیلووات ساعت در هر بار شست‌وشو عنوان شده است. دستگاه جدید شیائومی از خشک‌کن گرم بهره می‌برد و مجهز به فناوری ضد عفونی فرابنفش است که طبق ادعای شرکت سازنده، 99.9 درصد باکتری‌ها را از بین می‌برد. ماشین ظرفشویی هوشمند شیائومی هفت حالت مختلف شست‌وشو دارد؛ از جمله شست‌وشو در آب 75 درجه یا 55 درجه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH