شرکت خاویار از نسخه سفارشی و لوکس آیفون 14 پرو مکس اپل رونمایی کرد

گوشی‌های سری آیفون 14 اپل هم‌اکنون در بازارهای جهانی قابل دسترس هستند. این دستگاه‌ها به لحاظ قیمت‌گذاری جزو اسمارت‌فون‌های برتر بازار به‌شمار می‌روند. با این‌حال اکنون شرکت خاویار از نسخه سفارشی و لوکس آیفون 14 پرو مکس با قیمت‌گذاری بسیار بالا رونمایی کرده است. به بیان دقیق‌تر این مدل بیش از 130 هزار دلار قیمت دارد. این دستگاه با توجه به قیمت‌گذاری بسیار بالای خود از سایر محصولات ارائه شده توسط شرکت خاویار متمایز خواهد بود.

این اسمارت‌فون با برچسب قیمتی 130 هزار دلاری خود در واقع بسیار گران‌تر از آن چیزی است که باید باشد. این قیمت‌گذاری بالا در وهله نخست به‌دلیل وجود ساعت Rolex Daytona روی پنل پشتی آیفون 14 پرو مکس است. نسخه 128 گیگابایتی این اسمارت‌فون با برچسب قیمتی 134250 دلاری قابل سفارش خواهد بود. مدل 512 گیگابایتی حتی از قیمت‌گذاری بالاتری برخوردار بوده و مشتریان برای تهیه آن بایستی مبلغ 134580 دلار را پرداخت نمایند.

این اعداد و ارقام اگرچه بسیار هنگفت به‌نظر می‌رسند؛ اما مشتریان در ازای پرداخت چنین مبالغی یک جواهر واقعی را به منزل خواهند برد. این اسمارت‌فون از مواد اولیه باکیفیت و بادوام نظیر تیتانیوم ساخته شده و دارای ساعت Rolex Daytona در قسمت پشتی است. همچنین قدرت و عملکرد روانی که از محصولات تولیدی اپل انتظار می‌رود؛ در این مدل نیز به چشم می‌خورد.

از زمان عرضه سری آیفون 14 اپل گزارشات متعددی در رابطه با فروش آنها منتشر شده است. بر این اساس فروش مدل‌های آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس فوق‌العاده بوده است؛ در حالی‌که این موضوع برای آیفون 14 و آیفون 14 پلاس صادق نیست. برای این پدیده یک توضیح بسیار واضح وجود دارد. سری آیفون 14 پرو در مقایسه با مدل‌های استاندارد شاهد پیشرفت‌های بسیار بیش‌تری بوده است. مینگ چی‌کو؛ تحلیل گر موسسه Tianfeng International ادعا می‌کند که زنجیره تامین آیفون اپل دستخوش تغییراتی در زمینه تولید شده است. شرکت‌های Hon Hai Foxconn، پگاترون و Luxshare Precision مشمول این تغییرات هستند.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH