نسخه میسون مارژیلای گوشی گلکسی Z Flip 4

نسخه‌ مخصوص میسون مارژیلا از گوشی گلکسی زدفلیپ 4

اغلب هنگامی که صحبت از گوشی‌های تاشو یا همان انعطاف‌پذیر می‌شود، یاد دستگاه‌هایی لاکچری می‌افتیم که کاربران خاص خودشان را دارند و مطابق سلیقه عموم کاربران نیستند. اما این دیدگاه تنها بخشی از داستان را نشان می‌دهد. در طرف دیگر داستان گوشی‌های تاشو با طراحی به اصطلاح صدفی‌شکل را داریم که که نه تنها گوشی‌های لاکچری به حساب می‌آیند، بلکه با اقبال عمومی گسترده مخاطبان نیز مواجه شده‌اند.

امروزه پنل‌های انعطاف‌پذیر صفحه نمایش‌ها دست شرکت‌ها را در طراحی تا حدود زیادی باز کرده است. گوشی‌های تاشو که از گذشته در فرم‌های متفاوتی ارائه می‌شدند و طرفداران فراوانی داشتند، حالا با فرمی جدید و البته فناوری جدید برای کاربران عرضه می‌شوند و تا حدود زیادی جای خود را در دل کاربران باز کرده‌اند.

سامسونگ که بارها و بارها اثبات کرده سلیقه مخاطبش را می‌شناسد و در همان راستا اقدام به برنامه‌ریزی می‌کند، با یکی از مطرح‌ترین برندها در زمینه طراحی و تولید کالاهای لوکس همکاری کرده و می‌خواهد نسخه‌ای خاص از گوشی تاشوی خود، یعنی گلکسی Z Flip 4 ارائه کند.

برند میسون مارژیلا به قدری شناخته شده هست که حتی علاقه‌مندان به دنیای فناوری هم با آن آشنایی کافی داشته باشند. اگر هم تا به حال با این برند آشنا نبوده‌اید، به واسطه نسخه میسون مارژیلای گوشی گلکسی Z Flip 4 با آشنا آشنا خواهد شد. سامسونگ از مدت‌ها پیش تبلیغات مربوط این همکاری مشترک را شروع کرده است و حالا اطلاعات بیشتری از نسخه میسون مارژیلای گوشی گلکسی Z Flip 4 داریم.

همان طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، این نسخه به خصوص از گوشی تاشوی سامسونگ با کد مخصوص شرکت میسون مارژیلا طراحی شده است. دور عدد 11 خط کشیده شده است. این عدد در شرکت میسون مارژیلا مخصوص محصولاتی است که تحت زیرشاخه اکسسوری قرار می‌گیرند. به عبارت دیگر نسخه میسون مارژیلای گوشی تاشوی سامسونگ یک اکسسوری به حساب می‌آید.

البته باید به این موضوع نیز اشاره شود که شرکت کره‌ای در سال‌های گذشته و طی همکاری با شرکت‌های مختلف، نسخه‌های خاص و متنوعی از گوشی‌های تاشوی خود را طراحی و تولید کرده است که متاسفانه تقریباً هیچ کدام از آنها در خارج از کشور کره جنوبی عرضه نشده‌اند.

با این حال به نظر می‌رسد این بار سامسونگ تصمیم متفاوتی گرفته است و داستان همکاری با میسون مارژیلا با همکاری‌های دیگر شرکت فرق می‌کند. نسخه میسون مارژیلای گوشی گلکسی Z Flip 4 در ماه میلادی جاری عرضه خواهد شد. شاید خط کشیدن دور عدد یازده فقط اشاره به اکسسوری نداشته باشد و اشاره‌ای هم به زمان عرضه داشته باشد؛ یعنی یازدهم نوامبر. تنها چند روز دیگر درستی این حدس مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH