کپی آشکار سامسونگ از یکی از قابلیت‌های گوشی‌های پیکسل

اوضاع در چند وقت اخیر وفق مراد کاربران گوشی‌های سامسونگ بوده است. به‌روزرسانی‌های متعدد مربوط به اندروید 13 و One UI 5 قابلیت‌های فراوانی را برای دارندگان گوشی‌های سامسونگ به ارمغان آورده است. اما در این بین شاخص‌ترین قابلیت‌ها و در عین حال محبوب‌ترین آنها برای اپلیکیشن Good Lock منتشر شده است.

طرفداران گوشی‌های سامسونگ که علاقه زیادی به شخصی‌سازی گوشی خود دارند، حتماً با این اپلیکیشن محبوب آشنا هستند. به‌روزرسانی جدید Good Lock قابلیتی را به آن افزوده است که قبلاً شاهد به‌کارگیری آن در گوشی‌های پیکسل بوده‌ایم.

به واسطه این قابلیت، کاربر می‌تواند با دو یا سه بار ضربه زدن به پشت گوشی خود، عملی را انجام دهد یا اپلیکیشنی را فرا بخواند. کاربر قادر خواهد بود با اختیاراتی که اپلیکیشن می‌دهد، کاملاً این ویژگی را به میل خود شخصی‌سازی کند.

به‌روزرسانی مربوط به  One UI 5 که چند وقتی از شروع انتشار آن می‌گذرد نیز قابلیت‌های شخصی‌سازی جذابی را برای کاربران ارائه کرده است. به واسطه این به‌روزرسانی‌ها حالا فرد می‌تواند چیدمان تنظیمات گوشی خود را به نحوی تنظیم کند که بخش‌های پر کاربردتر در بالای لیست نشان داده شوند.

به‌روزرسانی گوشی‌های سامسونگ

شخصی‌سازی دکمه پاور از جمله دیگر امکانات افزوده شده به گوشی‌های سامسونگ است. دسترسی به منوی پاور و باز کردن دستیار شخصی از جمله کارایی‌های این دکمه بود. حالا اما فرد می‌تواند با شخصی‌سازی‌های مد نظرش، صدای گوشی یا نور فلش‌لایت را تنظیم کند، اپلیکیشن‌های اخیر را ببیند، اپلیکیشن دلخواه خود را باز کند یا کارهای دیگری انجام دهد.

در واقع به‌روزرسانی‌های سامسونگ راه‌های جدیدی برای انجام برخی اعمال یا فعال کردن برخی اپلیکیشن‌ها فراهم می‌کنند (ضربه زدن به پشت گوشی یا استفاده از دکمه پاور). البته در بین این همه مزیت، باید به یکی از معایب این به‌روزرسانی هم اشاره کنیم که صدای برخی از کاربران را درآورده است و چیزی نیست جز نوتیفیکیشنی که قابلیت مربوط به ضربه زدن به پشت گوشی را فعال می‌کند و مدام در نوتیفیکیشن سنتر به نمایش درمی‌آید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH