راهنمای خرید دوربین مداربسته چرخشی داهوا از داهوا پرو

برند داهوا چند سالی هست که در ایران وارد شده و رقیب جدی برای برندهای دیگر هست . داهوا پرو به عنوان نمایندگی گلد شرکت داهوا مشغول به فعالیت می باشد. داهوا پرو محصولات شرکت داهوا را با قیمت اصلی عرضه کرده و از گارانتی معتبر و قابل رهگیری برخوردار هست . داهوا پرو علاوه بر نمایندگی های گسترده در سراسر کشور خدمات پس از فروش همچون آموزش بهربرداری، نصب و راه اندازی ، تعمیرات در دوره گارانتی و بعد از آن را ارائه میدهد.

دوربین داهوا با پیروی از فلسفه “نوآوری برای همه”، مجموعه گسترده‌ای از محصولات مرتبط با امنیت را ارائه می‌دهد . داهوا پرو مرکز رسمی با گارانتی اصلی شرکت داهوا در ایران فقط از طریق سایت رسمی برند داهوا با ما همراه باشید.

از دوربین‌های IPC، NVR، HDCVI، HCVR، خرید دوربین‌ چرخشی داهوا یا  PTZ، دوربین‌های حرارتی، کنترل دسترسی، اینترکام ویدئویی، زنگ هشدار، موبایل و ترافیک محصولات، نمایش و کنترل، VMS و غیره. محصولات داهوا بر پایه یک پلتفرم باز است که از طریق یک SDK استاندارد با شرکای شخص ثالث ادغام آسانی دارد. دوربین داهوا در ابعاد و مدل‌های مختلفی تولید می‌شود، این برند روزبه‌روز محصولات خود را به‌روزتر و ارتقا یافته تر می‌کند.

دوربین چرخشی داهوا یا دوربین PTZ چیست؟

دوربین‌های سری اولترا دارای سنسورهای با کارایی بالا، زوم اپتیکال قدرتمند، روشنایی IR برد طولانی و محافظت قدرتمند برای برآوردن برنامه‌های کاربردی با عملکرد بالا هستند. سری Pro بر روی تعادل بین عملکرد و هزینه تمرکز دارد، درحالی‌که سری Lite و Wi-Fi گزینه‌های جایگزین با طراحی فشرده و قیمت مقرون‌به‌صرفه را به کاربران ارائه می‌دهند. دوربین داهوا PTZ به‌طور گسترده در صنایع مختلف عمودی مانند حمل‌ونقل، دولت، نظارت شهری و غیره استفاده می‌شود و دوام و کارایی خود را حتی در شرایط سخت مانند کوه اورست ثابت کرده‌اند.

لنز نامرئی دوربین چرخشی داهوا   PTZ

این دوربین با ارائه ظاهری غیرتهاجمی با افزایش پنهان‌کاری، از یک لنز کاملاً مشکی و کروی استفاده می‌کند که باعث می‌شود از فاصله 15 متری با چشم غیرمسلح تقریباً نامرئی باشد. این طرح از فرار افراد مشکوک از دوربین‌های مداربسته جلوگیری می‌کند و ناراحتی افراد در معرض دوربین‌های نظارتی در مکان‌های عمومی را برطرف می‌کند.

نویز فوق‌العاده کم دوربین چرخشی  PTZ  داهوا

در پاسخ به نویز آزاردهنده‌ای که هنگام چرخش دوربین PTZ ایجاد می‌شود، دوربین داهوا SD5A PTZ از یک موتور بسیار کم نویز استفاده می‌کند که به میزان قابل‌توجهی نویز دوربین را کاهش می‌دهد.

نتایج آزمایش در یک آزمایشگاه آرام نشان می‌دهد که صدای تولیدشده توسط چرخش دوربین SD5A PTZ با ارتفاع 1.5 متر کمتر از 20 دسی‌بل است (تست شده در فاصله 1 متر). این طرح نظارت غیر حساس و بدون مزاحمت را ارائه می‌دهد و آن را برای برخی مکان‌های آرام مانند کتابخانه‌ها، موزه‌ها، گالری‌ها و غیره مناسب می‌کند.

دوربین PTZ داهوا مجهز به هوش مصنوعی

مانند سایر محصولات داهوا WizSense، دوربین PTZ داهوا مجهز به یک تراشه هوش مصنوعی مستقل است تا عملکردهای هوشمند ارتقا یافته را در اختیار کاربران قرار دهد. این دوربین بر اساس الگوریتم یادگیری عمیق، حفاظت محیطی و ردیابی خودکار را ترکیب می‌کند تا نظارت هوشمند، بسیار دقیق و جامع را امکان‌پذیر کند که برای مرزها، حاشیه رودخانه‌ها، نرده‌ها، اقامتگاه‌های خصوصی و سایر مناطق بیرونی که با خطرات نفوذ مواجه هستند، مناسب است.

حفاظت محیطی دوربین PTZ داهوا

حفاظت محیطی به کاربران این امکان را می‌دهد که مجموعه‌ای از قوانین هوشمندانه را برای انسان‌ها، وسایل نقلیه و اشیاء تنظیم کنند، که می‌تواند به آن‌ها کمک کند تشخیص دهند. که آیا افراد خارجی در حال تلاش برای ورود به مناطق محدود یا خصوصی دارایی آن‌ها هستند. هنگامی‌که یک انسان یا وسیله نقلیه وارد خط هشدار تنظیم‌شده توسط کاربر می‌شود یا یکشی در یک منطقه خاص ظاهر یا ناپدید می‌شود.

زنگ هشدار فعال می‌شود و سیستم پیامی را به مرکز نظارت ارسال می‌کند. در همان زمان، دوربین PTZ به‌طور خودکار شروع به ردیابی هدف و ثبت تصاویر دقیق می‌کند. به لطف الگوریتم یادگیری عمیق، نرخ هشدار نادرست تا حد زیادی کاهش‌یافته است. به‌طورکلی، این عملکرد خدمات نظارت تصویری حرفه‌ای، هوشمند و پیشرفته را به مشتریان ارائه می‌دهد.

ردیابی خودکار دوربین چرخشی داهوا (PTZ)

دوربین چرخشی داهوا PTZ با عملکرد ردیابی خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی، دقت بالا و ردیابی انعطاف‌پذیر را برای سناریوهای مختلف در فواصل مختلف ارائه می‌دهد. رایج را کاهش می‌دهد از دست دادن هدف زمانی که هدف به‌صورت تکان خورده، به‌طور جزئی و کوتاه مسدود شده، تغییر شکل داده یا به‌سرعت حرکت می‌کند. مسیر اهداف ثبت‌شده توسط دوربین را می‌توان برای تجزیه‌وتحلیل هوشمند بیشتر استفاده کرد یا می‌توان آن را به‌عنوان مدرکی برای کمک به تحقیقات نگه داشت.

اس ام دی پلاس دوربین چرخشی داهوا یا PTZ

بر اساس الگوریتم یادگیری عمیق، دوربین چرخشی داهوا می‌تواند به‌طور مؤثر انسان یا وسایل نقلیه را درصحنه طبقه‌بندی کند. آلارم های کاذب ناشی از برگ‌ها، چراغ‌ها، حیوانات خانگی و سایر اشیاء غیر هدف را فیلتر می‌کند. بنابراین دقت هشدار را به‌طور قابل‌توجهی بهبود می‌بخشد. علاوه بر این، از جستجوی سریع هدف از ویدیوهای ضبط‌شده نیز پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا تاریخچه داده‌های اهداف انسان و وسیله نقلیه را ردیابی و تجزیه‌وتحلیل کنند، کارایی جستجو را افزایش داده و در هزینه‌های نیروی کار صرفه‌جویی کنند.

الگوریتم تمرکز پیش‌بینی (PFA)

استفاده از PFA نیز ارزش بیشتری برای دوربین به ارمغان می‌آورد. این نه‌تنها شفافیت را تضمین می‌کند و لرزش را در طول فرآیند بزرگنمایی حذف می‌کند، بلکه زمان فوکوس را نیز کاهش می‌دهد تا تصاویر واضح را همیشه حفظ کند و تجربه کاربر را به میزان قابل‌توجهی بهبود بخشد.

طیف گسترده‌ای از محصولات برای کاربردهای مختلف

دوربین چرخشی (PTZ) داهوا با ابعاد کوچک و ساختار سبک، از زوم اپتیکال تا 45 برابر و رزولوشن‌های متعدد از 2 مگاپیکسل تا 4K پشتیبانی می‌کند. این می‌تواند تصاویر باکیفیت و با جزئیات را برای دستیابی به نظارت از راه دور برای انواع سناریوهای کوچک و متوسط ​​ارائه دهد.

چرخش دوربین چرخشی (PTZ) داهوا

بهتر است دوربین را فقط به‌صورت فیزیکی بچرخانید، هنگامی‌که یک دوربین چرخشی (PTZ) داهوا وارونه است، بهترین راه‌حل همیشه چرخاندن فیزیکی دوربین به سمت راست است.

در حالت ایدئال، شما می‌خواهید دوربین را به‌صورت فیزیکی بچرخانید و به‌جای استفاده از نرم‌افزار تصویربرداری برای چرخش دیجیتالی فید دوربین، بخواهید. هر زمان که به‌صورت دیجیتالی با چرخاندن یک ویدیوی زنده هشدار می‌دهید، تصویر را مخدوش می‌کنید.

همچنین، اگر چرخش 90 یا 180 درجه را انتخاب کنید، نسبت‌های تصویر تغییر می‌کنند. ازآنجایی‌که ویدیوی 1080P-4K عریض‌تر از بلندی آن است، وقتی آن را بچرخانید، بلندتر از عریض است و روی صفحه‌نمایش خنده‌دار به نظر می‌رسد. تبدیل یک نسبت تصویر 16×9 به یک تصویر با نسبت 9 x 16 بسیار شبیه چاپ یک تصویر بر روی پودی احمقانه و کشیده شدن به شکلی کاملاً متفاوت است.

سخن پایانی

دوربین مداربسته تحت شبکه (IP) داهوا می‌تواند تصاویر یا ضبط‌هایی را برای نظارت یا سایر اهداف خصوصی تولید کند. دوربین‌ها می‌توانند دوربین فیلم‌برداری یا دوربین عکاسی دیجیتال باشند . والتر بروخ مخترع دوربین مداربسته بود. هدف اصلی دوربین مداربسته گرفتن نور و تبدیل آن به سیگنال ویدئویی است.

زیرساخت دوربین مداربسته دوربین مداربسته تحت شبکه (IP) داهوا یک سنسور CCD (دستگاه متصل به شارژ) است. در دوربین آی پی داهوا CCD نور را به سیگنال الکتریکی تبدیل می‌کند و سپس پردازش سیگنال این سیگنال الکتریکی را به سیگنال ویدیویی تبدیل می‌کند که می‌تواند ضبط و روی صفحه نمایش داده شود.

دوربین چرخشی (PTZ) داهوا با داشتن ویژگی‌های ذکرشده، راه‌حلی مقرون‌به‌صرفه و عملی را ارائه می‌کند که نیازهای نظارتی مختلف را برآورده می‌کند  از مکان‌های سرپوشیده آرام برای نظارت دوربرد گرفته تا مناطق خطرناکی که نیاز به بازدارندگی از نزدیک شدن به افراد خارجی و مزاحمان دارند.

فناوری داهوا با مأموریت خود “توانمندسازی جامعه ایمن‌تر وزندگی هوشمندتر” به تمرکز بر “نوآوری، کیفیت و خدمات” برای خدمت مشتریان خود در سراسر جهان ادامه خواهد داد. نمایندگی دوربین داهوا در ایران شرکت داهوا پرو  می باشد که گارانتی اصلی دوربین داهوا به همراه خدمات پس از فروش را ارائه می دهد.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH