قیمت نهایی خودروی هایما مشخص شد

ایران خودرو طرح پیش‌فروشی در آذرماه برگزار کرده است و قصد دارد 900 دستگاه از محصولات هایمای خود را که شامل هایما S5 و هایما S7 است وارد بازار کند. تاریخ این عرضه از 7 آذر 1401 آغاز می‌شود.

متقاضیان برای ثبت‌نام و خرید محصول در طرح فروش ایران خودرو در بورس کالا آذر 1401 باید به سایت ایران خودرو مراجعه کرده و پروفایلی برای خود درست کنند. سپس پیامکی برای مشتریان ارسال می‌شود که شامل تکمیل وجه هزینه‌های متعلقات قانونی است و مشتریان باید به یکی از نمایندگی‌های مجاز و بیمه‌گر مورد نظر خود مراجعه کرده و هزینه‌ها را پرداخت کنند.

در سومین عرضه، ایران خودرو موفق شد 200 دستگاه هایما S5 سفید را با قیمت پایه 705.5 میلیون تومان بفروشد. این خودروها موعد تحویل سه ماهه داشته و تا 6 اسفند به صورت سلف به دست مشتریان خواهند رسید. سایر خودروها به صورت مچینگ عرضه می‌شوند (عرضه‌کننده می‌تواند از 5 بعدازظهر امروز تا 9 صبح فردا عرضه مزبور را از مچینگ خارج کند).

در این طرح، سه مدل از خودروی هایما به فروش می‌رسد که شامل هایما اس 5، هایما اس 5 سفارشی، هایما اس 7، هایما اس 7 سفارشی است. قیمت این خودروها به ترتیب 705 میلیون و 500 هزار تومان، 720 میلیون، 810 میلیون و 833 میلیون و 500 هزار تومان است.

هایما اس 7

مشتریان علاوه بر قیمت پایه، باید 13 درصد مالیات بر ارزش افزوده و 4 میلیون و 234 هزارتومان برای بیمه و شماره‌گذاری پرداخت کنند.

روی هر کد ملی تنها یک کد عرضه می‌شود. افراد باید در یک طرح خودرو ثبت‌نام کرده و به سن قانونی 18 سال رسیده باشند. مشتریان باید مبلغ معامله در بورس را حداکثر تا پایان مهلت مجاز پرداخت کنند.

اگر متقاضی هزینه‌های این طرح را حداکثر تا 5 روز بعد از ارسال پیامک پرداخت نکند، زمان تحویل خودرو به همان نسبت تاخیر واریز وجه، تغییر پیدا می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH