ترکیب ابرخودرو نوستالژی فراری و آیفون؛ قاب‌های خاص آیفون معرفی شدند

اکنون دیگر بیشتر از 50 سال از معرفی خودروی فراری 512 S مادولو کانسپت گذشته است؛ این محصول توسط پینین فارینا طراحی شده بود و هنوز هم به شدت تحت توجه علاقمندان قرار داشته و منحصر به‌فرد است.

در حال حاضر، مردم جهان سعی می‌کنند هر روز از تکنولوژی‌های جدیدتری استفاده کنند؛ در نتیجه کارخانه‌ها و شرکت‌ها نیز باید سعی کنند در جهت رفع این نیازها حرکت کنند.

از آنجایی که وجود گوشی‌های هوشمند به اصل ضروری این روزها تبدیل شده است، این شرکت ایتالیایی یعنی پینین فارینا سعی کرده است اولین قاب آیفون خود را طراحی کند. پینین فارینا در طراحی این محصول از خودروی فراری 512 S مادولو کانسپت الهام گرفته است. این شرکت قصد دارد نه تنها از گذشته الهام بگیرد، بلکه با دوران مدرن نیز همراه شود.

شرکت اینکار اخیرا نیز اعلام کرده است که قرار است به شرکت پینین فارینا کمک کرده و باهم در جهت تولید قاب‌های آیفون همکاری خواهند کرد. میلیاردها دستگاه‌ آیفون در سراسر جهان در دستان کاربران قرار دارد. مسلما تعداد قاب‌های تولیدی مذکور برای تمام این گوشی‌ها کفایت نخواهد کرد. تعداد این قاب‌ها بسیار محدود خواهد بود.

خودروی فراری 512 S مادولو کانسپت

به گفته شرکت اینکار، برای ساخت و طراحی این قاب‌ها دو سال زمان نیاز بود ولی بالاخره عملی شد. جزئیات 0.1 میلی‌متری این قاب حتی قابل‌بررسی است. در طراحی آنها از خودروی فراری 512 S مادولو کانسپت استفاده شده است. اگر بخواهیم چند نمونه از این شباهت‌ها را مثال بزنیم، می‌توانیم به انحنای متمایز خودرو و قاب و 24 حفره منحصر به فرد تعبیه‌شده در پوشش موتور که روی قاب‌ها گنجانده شده است، اشاره کنیم.

قرار است هرکدام از این قاب‌های آیفون در بهترین کارخانه‌های ایتالیا ساخته شود. رنگ‌بندی این قاب‌ها شامل پنج رنگ است. برای لنز دوربین هم دو نوع چرم طراحی شده است. علاوه بر آن، مشتریان می‌توانند از بین ده صفحه ساخته‌شده از چرم، چوب طبیعی، فیبر کربن و آلومینیوم هرکدام را که دوست دارند برای قاب گوشی اپل خود به صورت سفارشی انتخاب کنند.

تعداد قابی که برای آیفون 13 پرو تولید می‌شود، 99 کیس بوده و همین تعداد نیز برای آیفون ​​14 پرو تولید خواهد شد. در بین قاب‌ها، پنج قاب انحصاری وجود دارد که رنگ نقره‌ای و قرمز رنگ دارد. این به نوعی نمایانگر وجود رگه‌های قرمز رنگ در کناره‌های خودروی فراری 512 S مادولو کانسپت است. هر یک از قاب‌ها شماره سریالی دارد که روی سطح بدنه آن حکاکی شده است؛ این موضوع نشانگر محدود بودن این قاب‌ها است.

البته هنوز قیمت قاب‌های آیفون اینکار با طراحی پینین فارینا اعلام نشده است. علاقمندان می‌توانند از اول دسامبر 2022 این محصول جذاب را از سایت شرکت اینکار خریداری کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH