نمونه تصاویر ثبت شده توسط دوربین شیائومی 13 پرو کیفیت فوق‌العاده آن را نشان می‌دهد

مجموعه جدیدی از تصاویر ثبت شده توسط گوشی پرچم‌دار شیائومی 13 پرو در فضای اینترنت منتشر شده است. به بیان دقیق‌تر این تصاویر با کمک یک ماژول اضافی به ثبت رسیده است. در این ماژول از یک لنز 75 میلی‌متری EGF با گشودگی دیافراگم F/2.0 استفاده شده است. با بررسی تصاویر ثبت شده می‌توان متوجه شد که این تصاویر نه‌تنها از روشنایی کافی برخوردار هستند؛ بلکه سطح فوق‌العاده‌ای از جزئیات را به معرض نمایش می‌گذارند.

کمپانی چینی هنوز مشخصات فنی سنسور نصب شده روی شیائومی 13 پرو را اعلام نکرده است. با این‌حال ماژول مورد اشاره هم به‌عنوان لنز تله‌فوتو و هم به‌عنوان لنز ماکرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع فاصله کانونی لنز معادل 10 سانتی‌متر است؛ در حالی‌که این شاخص برای لنزهای سنتی بین 2 تا 3 سانتی‌متر است. بنابراین ثبت تصاویر از سوژه‌های نزدیک امکان‌پذیر نخواهد بود. بر این اساس با بررسی تصاویر می‌توان دریافت که در اکثر آنها از حالت ماکرو استفاده شده است.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که بر اساس برنامه‌ریزی پیش‌تر اعلام شده قرار بود شیائومی 13 پرو امروز به‌طور رسمی معرفی شود؛ اما درگذشت جیانگ زمین؛ رییس‌جمهور سابق چین این مراسم به زمان دیگری موکول شد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH