لامبورگینی هوراکان استراتو از راه رسید؛ اما این بار در حالت رانندگی رالی! + گالری تصاویر

هوراکان استراتو جدید به نمایشگاه Art Basel در میامی راه یافت. در طی این چند ماه گذشته، عکس‌های زیادی از ابرخودروی لامبورگینی هوراکان استراتو لو رفته است و تصاویر طراحی بیرونی خودرو نیز به طور رسمی در آبان ماه منتشر شده بود. اما اکنون تصاویر این خودروی زیبا به طور کامل منتشر شده است.

استراتو موفق شده است که از سیستم تعلیق متوسط ​​1.7 اینچی استفاده کند. نسخه به‌روز شده سیستم یکپارچه دینامیک نیز در خودرو قرار گرفته است. انواع حالت رانندگی برای خودرو وجود دارد که شامل رانندگی در خیابان، اسپورت و حالت رالی است که به کاربر امکان می‌دهد در سطوح با چسبندگی کم نیز به راحتی رانندگی کند.

هوراکان استراتو از ارتفاع و عرض بیشتر برخوردار است. چرخ‌ها همگی متحرک بوده و ترمزهای 15 اینچی با کالیپرهای 6 پیستونی می‌توانند قدرت را به چرخ‌های جلو بفرستند تا خودرو بایستید. قدرت توقف برای چرخ‌های عقب نیز از طریق دیسک‌های 14 اینچی و کالیپرهای چهار پیستونی تامین می‌شود.

لاستیک‌های خودرو از نوع بریجستون Dueler AT002 است. هوراکان استراتو می‌تواند قدرت 602 اسب بخاری (449 کیلووات) و گشتاوری معادل 413 پوند فوت (560 نیوتن متر) تولید کند. این قدرت از طریق جعبه‌دنده هفت‌سرعته دوکلاچه تامین می‌شود.

هوراکان استراتو قادر است در 3.4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت (62 مایل در ساعت) برسد. حداکثر سرعت آن 162 مایل در ساعت است.

این شرکت خودروسازی سعی کرده است که در ظاهر بیرونی این خودرو از پانل‌های آلومینیومی زیر بدنه و ورودی هوا در پشت سقف استفاده کند. با این ویژگی هوای تمیز وارد خودرو می‌شود. روی گلگیرها قوس‌ پررنگی وجود دارد و چراغ‌های کمکی نیز به زیبایی طراحی شده است. شیب‌سنج، نشانگر پیچ جاده و زاویه فرمان از دیگر ویژگی‌های این ابرخودرو است.

لامبورگینی گفته است که کاربران می‌توانند پس از خرید این خودرو، آن را به سلیقه خودشان شخصی‌سازی کنند. این امر از طریق برنامه Lamborghini Ad انجام می‌شود. نکته بسیار جالب این است که امکان تغییر رنگ بدنه و رنگ درون فضای کابین نیز وجود دارد!! برای بدنه خودرو 350 رنگ در نظر گرفته شده است، این در حالی است که 65 نوع رنگ نیز برای فضای داخلی تنظیم شده است.

هنوز قیمت این ابرخودرو اعلام نشده است ولی لامبورگینی قرار است از این خودرو، 1499 دستگاه بسازد. پروسه تولید نیز از ماه دوم میلادی آغاز می‌شود؛ یعنی از فوریه 2023.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH