سامسونگ پلتفرم معاملاتی رمزارز خود را در سال 2023 راه‌اندازی خواهد کرد

شرکت سامسونگ با حمایت از قوانین جدید صنعت ارزهای دیجیتالی در کره‌جنوبی سرگرم توسعه پلتفرم مبادلاتی ارزهای دیجیتالی خود است. این پلتفرم در 6 ماهه نخست سال 2023 راه‌اندازی خواهد شد. همچنین سامسونگ می‌تواند ارز دیجیتالی اختصاصی خود را توسعه دهد.

سامسونگ در تدارک آغاز ماجراجویی در حوزه ارزهای دیجیتالی به شکل کمی جدی‌تر است. غول کره‌ای در 6 ماهه نخست سال 2023 پلتفرم صرافی ارزهای دیجیتالی خود را راه‌اندازی خواهد کرد. تیم‌هایی از واحد Samsung Securities روی توسعه این پروژه مبتنی بر بلاک‌چین کار می‌کنند. سامسونگ از مدت‌ها قبل به‌دنبال ورود به عرصه ارزهای دیجیتالی بوده است.

یون سوک یول؛ رئیس‌جمهور جدید کره‌جنوبی از زمان آغاز فعالیت خود در ماه مه 2022 سیاست حمایت از فعالیت در حوزه ارزهای دیجیتالی را اجرا نموده است. این موضوع موجب ترغیب سامسونگ و سایر شرکت‌های کره‌ای حوزه فناوری برای سرعت بخشیدن به سرمایه‌گذاری خود در حوزه ارزهای دیجیتالی شده است. رهبر کره، مردم و شرکت‌های مختلف را به سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتالی تشویق نموده است. در این راستا حتی حداقل میزان درآمد حاصل از ارزهای دیجیتالی که مشمول مالیات است نیز افزایش یافت.

شرکت‌های بزرگ کره‌ای در 6 ماهه نخست سال آینده میلادی پلتفرم مبادلاتی ارز دیجیتالی خود را راه‌اندازی می‌کنند. دولت سابق کره‌جنوبی پیش‌تر در سال 2021 با اجرای یک قانون نظارتی دهها پلتفرم ارز دیجیتالی را تعطیل کرد و الزامات و تعهدات لازم برای راه‌اندازی چنین سرویسی در کشور را به شدت افزایش داد. بنابراین اکنون زمان خوبی برای راه‌اندازی صرافی ارز دیجیتالی توسط سامسونگ است. در نتیجه سامسونگ می‌تواند خلاء ناشی از حذف یکباره تمامی این بازیگران را پر کند.

سامسونگ در اوایل سال 2019 کیف پول رمزارز ایمن خود را روی گوشی‌های هوشمند رده بالا گلکسی ارائه کرد. نسخه جدید کیف پول سامسونگ با تمرکز بر امنیت و بلاک‌چین نیز اخیرا در دسترس کاربران قرار گرفت. این موضوع تمام ماجرا نیست. بر اساس برخی شایعات، سامسونگ به‌دلیل رویکرد جاه‌طلبانه خود احتمالا در صدد ایجاد یک ارز دیجیتالی اختصاصی است. با این‌حال اکنون مشخص نیست که آیا سامسونگ در تدارک راه‌اندازی صرافی رمزارز بومی خود نیز است یا خیر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH