نهنگ XRP روند صعودی

خبر مهم در بازار کریپتو؛ نهنگ‌های ریپل امیدوار برای صعود هستند

دادگاه میان ریپل و SEC رو به اتمام است و به همین دلیل بسیاری از نهنگ ها در حال خرید XRP در ابعاد بزرگ هستند که ممکن است نشانه خوبی باشد. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

بر اساس گزارش CoinMarketCap، پس از جهش بزرگ در حجم معاملات ، XRP ریپل در روز چهارشنبه به بالاترین سطح روزانه 0.408 دلار رسید. این به معنی افزایش روزانه 4 درصدی و افزایش هفتگی 8 درصدی است.

گزارشی از Whale Alert انتقال بزرگی به اندازه 280,684,171XRP به ارزش 110,017,409 دلار را نشان می‌دهد که در 29 نوامبر بین دو کیف پول ناشناس جابه‌جا شد.

تقریباً در همان بازه زمانی، تراکنش 25,800,000XRP (به ارزش 10,541,384 دلار) به دیوار anonyt.so منتقل شد. به همین ترتیب، نهنگ دیگری 25817990XRP (به ارزش 10457212 دلار) را از بیت استمپ به آدرسی نامعلوم منتقل کرد.

داده‌های ارائه شده توسط پلتفرم نمودار TradingView نشان می‌دهد که XRP در تلاش است تا از سطح مقاومت 0.40858 دلار عبور کند. با این حال، نشانگرهای فنی، سیگنال‌های زد و نقیضی را ارائه می‌کنند.

شاخص حرکت میانگین متحرک واگرایی همگرایی (MACD) صعودی است، در حالی که شاخص قدرت نسبی (همچنین اندازه‌گیری حرکت) در مقدار خنثی یعنی 50 باقی مانده است، به این معنی که این توکن پرداخت، فاقد قدرت کافی برای ادامه روند صعودی است.

XRP اعلامیه حذف Coinase Wallet را زیر پا می‌گذارد

توکن پرداخت در حال مخالفت با گزارش منفی کیف پول کوین بیس است. این شرکت رمزارز اعلام کرده است که XRP را از تاریخ 5 دسامبر به دلیل ادعای فعالیت‌های تجاری کم در اطراف بلاک چین از کیف پول خود حذف خواهد کرد. علیرغم احساس نزولی، XRP با ارزش بازار 19.6 میلیارد دلار، هفتمین ارز دیجیتال بزرگ باقی مانده است.
در همین حال، وکیل عمومی ریپل، SEC را مقصر فروپاشی BlockFi می‌داند که روز دوشنبه اعلام ورشکستگی کرد. استوارت آلدروتی در توییتی گفت:

یک شاهکار دیگر “قانون گذاری توسط SEC”:  ماه‌ها پس از معامله 100 میلیون دلاری میان BlockFi و SEC، شرکت BlockFi ورشکست شد. یک وام ۲۷۵ میلیون دلاری نیز از BlockFi به FTX در حالت تعلیق بود، اما مبلغ نامعلومی به FTX از BlockFi رسیده است. هیچ چیز از این روند انتقال هرگز ثبت نشده است. آیا جریمه پرداخت شده؟ اگر پرداخت شده، با کدام پول؟ این مصرف کنندگان هستند که نابود شدند!

ریپل در حال مبارزه با یک پرونده دادگاه با SEC است که انتظار می‌رود سال آینده به پایان برسد. گمانه زنی‌هایی وجود دارد که این پرونده می‌تواند خیلی زودتر به پایان برسد. به گفته جیمز فیلان، دادستان فدرال سابق، درخواست‌های آغازین برای قضاوت اجمالی زودتر ثبت شد، به این معنی که پاسخ‌های ویرایش شده نیز ممکن است زودتر از موعد ارائه شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH