اپل: مشکل خطوط افقی روی نمایشگر آیفون 14 پرو مکس حل می‌شود

برخی از کاربران آیفون 14 پرو مکس ادعا کرده‌ بودند که هنگامی که گوشی را روشن می‌کنند، خطوط افقی روی صفحه‌نمایش می‌بینند. تعداد خطوط نیز متفاوت است. پس از بررسی‌ها، شرکت سازنده این گوشی یعنی اپل گفت که این مشکل از سخت‌افزار نیست و با بروزرسانی نرم‌افزاری حل می‌شود.

یکی از کاربران گفته بود که به محض روشن کردن گوشی، خطوط افقی روی صفحه چشمک می‌زنند. این اتفاق تصادفی است یعنی با هربار روشن کردن صفحه، پیش نمی‌آید.

با این حال، اپل پیشنهاد کرد که کاربران گوشی خود را ریست فکتوری کنند! ولی سپس با وجود انجام ریست‌ فکتوری و بروزرسانی نرم‌افزاری iOS 16.2، این مشکل هنوز حل نشده است.

کاربر دیگری اظهار کرده است که در هنگام روشن کردن نمایشگر، خطوط افقی روی صفحه ظاهر می‌شود و تقریبا برای یک ثانیه نیمی از صفحه روشن‌تر از بقیه قسمت‌ها می‌شود. کمی بعد، خطوط ناپدید می‌شوند.

ایجاد خطوط افقی روی صفحه آیفون 14 پرو مکس اپل

مشکلات آیفون 14 پرو مکس به اینجا ختم نمی‌شوند! کاربر دیگری گزارشی درباره سوسو زدن صفحه نمایش ارائه کرده است. او اظهار می‌کند که به محض روشن کردن نمایشگر، در سطح کوچکی، صفحه سوسو می‌زند.

نکته عجیب اینجاست که این باگ فقط روی همین مدل از آیفون‌ها دیده شده و تمام کاربران هم آن را در ماه دسامبر خریداری کرده بودند. اپل در پی این جریان، گفت که این یک مشکل نرم‌افزاری بوده و به دلیل درایورهای موجود در گوشی رخ داده است که به زودی با بروزرسانی جدیدی حل خواهد شد. انتظار داریم اپل زودتر به این مشکل رسیدگی کند.

1 در مورد “اپل: مشکل خطوط افقی روی نمایشگر آیفون 14 پرو مکس حل می‌شود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH