دومین گوشی در نمایشگاه CES؛ سری گوشی‌‌های هوشمند TCL 40 معرفی شد

شرکت تی‌سی‌ال، نیز مانند سایر شرکت‌های فناوری، سعی کرد در نمایشگاه CES 2023 دست‌پر حاضر شود!

این شرکت از سری جدید گوشی‌ هوشمند TCL 40 SE خود رونمایی کرده و گفت که این گوشی مجهز به امکانات فراوانی است؛ با این وجود، قیمت آن حدودا 169 دلار خواهد بود. این گوشی به زودی در بازار اروپا عرضه می‌شود.

خب حالا به خصوصیات این گوشی بپردازیم؛ صفحه‌نمایش آن 6.75 اینچی بوده که با وضوح HD+ و حداکثر روشنایی 450 نیت ارائه می‌شود. با وجود ارزان‌قیمت بودن، تجهیزات نسبتا خوبی در آن به کار رفته است.

رفرش ریت صفحه‌نمایش 90 هرتزی بوده و اگر بخواهیم آن را با سایر تلفن‌های هوشمند مقایسه کنیم، گوگل پیکسل 6a که 450 دلار قیمت دارد و آیفون 14 با قیمت 800 دلار نیز رفرش ریت 90 هرتزی را ارائه می‌دهند!

قلب تپنده‌ این گوشی، چیپست Helio G37 مدیاتک است؛ پردازنده هشت هسته‌ای نیز با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی ادغام می‌شود. کاربران می‌توانند علاوه بر آن، از یک کارت حافظه میکرو اس‌دی تا ظرفیت 1 ترابایت نیز استفاده کنند.

در پنل پشتی، یک دوربین 50 مگاپیکسلی به همراه یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و یک دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق قرار گرفته‌اند. دوربین سلفی نیز 8 مگاپیکسلی است.

سنسور اثر انگشت روی دکمه پاور تعبیه شده و جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیز در گوشی به چشم می‌خورد! گوشی‌ هوشمند TCL 40 SE به اندروید 13 مجهز شده است.

گوشی هوشمند TCL 40 R 5G که 219 دلار قیمت دارد

باتری 5010 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 18 واتی از دیگر خصوصیات این گوشی هوشمند هستند. این گوشی به همراه گوشی هوشمند TCL 40 R 5G عرضه می‌شود؛ قیمت این گوشی، 219 دلار خواهد بود. تی‌سی‌ال اعلام کرده که کاربران آسیایی و اروپایی می‌توانند این گوشی‌ها را تا سه ماه دیگر خریداری کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH