مرسدس CLA شوتینگ بریک با تغییرات فراوان رونمایی شد + گالری تصاویر

مرسدس بنز از خودروی جدید خود رونمایی کرد. این مدل که نسخه بروزشده CLA شوتینگ بریک است، ویژگی‌های فراوانی دارد و علاقمندان زیادی را نیز به خود جلب خواهد کرد.

در نمای ظاهری، چراغ‌های جلوی LED خودنمایی می‌کنند؛ رنگ‌بندی که مرسدس بنز برای این خودرو در نظر گرفته شامل آبی هایپر (رنگ Hyper Blue که سفارشی تولید می‌شود) و آبی اسپکترال هستند. چرخ‌های پنج‌پره خودرو اندازه 17 اینچی دارند. البته سه طرح دیگر نیز برای چرخ‌ها در نظر گرفته شده که تا 19 اینچ نیز می‌رسند.

از جمله تغییراتی که در این مدل به چشم می‌خورد، سپر جلوی تغییر شکل‌یافته، رادیاتور مشبک و دیفیوزر در طرح جدید در پشت بدنه هستند.

در کابین خودرو، دو نمایشگر 7 و 10.25 اینچی قرار گرفته‌اند که به جدیدترین فناوری MBUX مجهز شده‌اند. علاوه بر آن، نمایشگر از سیستم Burmester با Dolby Atmos بهره برده است. صندلی‌ها از چرم مصنوعی Artico و در رنگ مشکی طراحی شده‌اند.

خب حالا به خانواده AMG می‌رسیم که شامل CLA 35 و CLA 45 S شوتینگ بریک هستند. این دو نسخه به چراغ‌های جدیدی مجهز شده‌اند، همچنین در مدل 35 از جلوپنجره جدیدی استفاده شده است. این مدل از سیستم الکتریکی 48 ولتی نیز بهره می‌برد.

این خودرو به پیشرانه 2.0 لیتری توربوشارژ مجهز شده که می‌تواند قدرتی معادل با 306 اسب بخار (225 کیلووات) و گشتاوری برابر با 295 پوند فوت (400 نیوتن متر) تولید کند. موتور مدل AMG CLA 45 S از نوع 2 لیتری توئین توربو است که می‌تواند قدرت 421 اسب بخاری (310 کیلووات) و گشتاور 369 پوند فوتی (500 نیوتن متر) تولید کند.

چهار چرخ متحرک و گیربکس هشت‌سرعته دوکلاچه از دیگر ویژگی‌های این دو نسخه هستند. طبق اطلاعاتی که مرسدس درباره مدل CLA 45 S ارائه داده است، خودرو می‌تواند تنها در 4.1 ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) برسد.

بقیه محصولاتی که در خانواده CLA شوتینگ بریک حضور دارند، شامل CLA 180 136 است که می‌تواند قدرتی به اندازه 100 اسب بخار تولید کند. این در حالی‌ست که در مدل CLA 200 شوتینگ بریک از موتور 1.3 لیتری برقی استفاده شده تا بتواند 163 اسب بخار (120 کیلووات) قدرت تولید کند.

نسخه CLA 250 4Matic نیز که در این خانواده حضور پیدا کرده، از موتور 2 لیتری با قدرت 224 اسب بخار (165 کیلووات) استفاده می‌کند. مرسدس قصد دارد نسخه‌های آینده الکتریکی خود را هرچه بیشتر ارتقا داده و توسعه ببخشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH