اپل قصد دارد حق پخش مسابقات لیگ برتر انگلیس را بدست بیاورد!

شرکت بزرگ اپل اکنون می‌خواهد حق پخش لیگ برتر انگلیس (EPL) را کسب کند. این شرکت مدت‌هاست که روی این هدف تمرکز کرده و حالا از ماه آینده، احتمالا اپل تی‌وی حق پخش آن را برعهده خواهد گرفت.

با این تفاسیر، نام اپل در لیست مدعیان بزرگ حقوق داخلی فوتبال برتر انگلیس قرار خواهد گرفت. سایر رقبا، اسکای اسپرتس BT اسپرت و آمازون پرایم ویدیو خواهند بود. اکنون حقوق لیگ برتر انگلیس (EPL) 5.1 میلیارد پوند (6.23 میلیارد دلار) ارزش دارد.

اپل می‌خواهد در یک قرارداد سه‌ساله که در اواخر امسال تمدید می‌شود، در این مناقصه شرکت کند. تاکنون چهار مدعی برای حقوق لیگ برتر انگلیس حضور پیدا کرده‌اند. اگر اپل بتواند در این جریان پیروز شود، ارزش فعلی حقوق لیگ برتر انگلیس به شدت بالا خواهد رفت.

در سال‌های اخیر، مناقصه‌های این‌چنینی بین اسکای اسپرتس BT اسپرت و آمازون پرایم ویدیو نیز وجود داشته که بیشتر مواقع اسکای اسپرتس برنده مناقصه بوده است.

در هر صورت، تمام حقوق لیگ برتر در اختیار اپل قرار نخواهد گرفت. بنابراین، این میزان از قرارداد انحصاری که این شرکت با لیگ برتر فوتبال آمریکایی (MLS) بسته، کمتر خواهد بود. اپل تی‌وی پلاس اخیرا از اولین سری مستند «سوپر لیگ: نبرد برای فوتبال» رونمایی کرد که می‌تواند نشان‌دهنده افزایش علاقمندان ورزشی در اپل تی‌وی باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH