یک گوشی اقتصادی با باتری‌ قابل تعویض و درگاه MicroSD، درست مانند گذشته

به نظر می‌رسد این روزها همه چیز گران‌تر است و بسیاری از بهترین تلفن‌های هوشمند اندرویدی قیمتی سرسام‌آور دارند. اگر از آن دسته از طرفداران گوشی‌های هوشمند هستید که از چیزهایی مانند باتری‌های قابل تعویض، جک هدفون و پشتیبانی از microSD لذت می‌برید، احتمالا احساس می‌کنید که هر سال کمتر و کمتر بابت پول خود، امکانات دریافت می‌کنید. با این حال، ما تمام امید خود را از دست نداده‌ایم و اکنون TCL مدل Ion X را با تعداد زیادی از ویژگی‌های قدیمی و قیمت فوق‌العاده مقرون به صرفه عرضه کرده‌ است.

تی‌سی‌ال Ion X جدید یک گوشی ارزان قیمت هم از داخل و هم از خارج است. تراشه هلیو G25 مدیاتک با فرکانس 2 گیگاهرتز با اتصال 4G به این گوشی قدرت می‌دهد که به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز مجهز شده است.

در قسمت بیرونی، دارای یک پنل LCD با وضوح 1440 در 720 پیکسل 6 اینچی، یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در قاب بزرگ جلو و یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت است. این نوع چیدمان با استانداردهای مدرن کاملاً قدیمی به نظر می‌رسد، اما برای بسیاری، خیلی خوشایند است.

اگر زمانی نیاز به اضافه کردن فضای بیشتری داشتید، همیشه این گزینه وجود دارد که کارت میکرو اس‌دی را وارد کنید، و اگر در حلقه بوت گیر کردید، بیرون کشیدن باتری تنها چند لحظه طول می‌کشد. به لطف مصرف بهینه سخت‌افزار، باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی باید مدت زیادی دوام بیاورد و اگر چند سال بعد شروع به از دست دادن شارژ کرد، تعویض آن کاری راحت و سریع خواهد بود.

در پنج سال گذشته، معیار بهترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی به‌طور قابل توجهی تغییر کرده است. با این حال، هنوز هم تعداد زیادی از خریداران وجود دارند که صد‌ها یا حتی هزاران دلار برای خرید یک گوشی هوشمند جدید ندارند. TCL یکی از معدود برندهایی است که هنوز دستگاه‌های اندرویدی مقرون‌به‌صرفه تولید می‌کند و ما از دیدن این ویژگی‌های از دست رفته در Ion X شکایتی نداریم.

گوشی TCL Ion X دارای اندروید 12 است و در ایالات متحده در دسترس است. می‌توانید این گوشی را با قیمت 120 دلار در فروشگاه‌ها خریداری کنید. به نظر می‌رسد که Ion X برای یک گوشی هوشمند دوم یا وسیله‌ای برای زنده کردن روزهای شکوه نوستالژیک گوشی‌های اندرویدی قبلی کاملا مناسب است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH